Naasaa Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 WOW! Dukkehus maskin, ser kult ut, denne skal jeg følge med på Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Heldig du som har en dame som digger pc og modding. Det er ikke alle som har (hint) lykke til med huset!! Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 kommer til å bli veldig bra eg vurderer å lage et lego slott kabbis i sommer har aldri sett noen som har laget det før tror ej Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 vet at dette sikkert ikke er noe særlig til hjelp, men hvis jeg skulle mekket PC til dama så ville jeg kjøpt dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KIKITTY Lenke til kommentar
karamba Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Heldig du som har en dame som digger pc og modding. Det er ikke alle som har (hint) lykke til med huset!! hehe - det er vel heller dukkehus og pc... Dama mi har vokst fra dukkehus men er interessert i pc (og det er jeg egentlig svært glad for, begge deler!). Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) kommer til å bli veldig bra eg vurderer å lage et lego slott kabbis i sommer har aldri sett noen som har laget det før tror ej http://www.mini-itx.com/projects/legobox/ http://www.mini-itx.com/projects/lego0933/ Kanskje ikke slott, men allikevel. Endret 20. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Jeg tenkte med en gang på noe i denne duren for optimal kjøling og størrelse. (Si ifra på PM om du vil at jeg skal fjerne bildene btw) Endret 20. mai 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hallais, det var ikke dumt. Var noe slikt jeg var inne på også (men gadd ikke bruke lang tid på en stor/avansert modell) Karamba: Hyysj Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Det der var faktisk veldig originalt og stili! Må spørre hon, det er jo hon som skal være sjefen. /offtopic: Hun er ikke damen:P bare LAN buddie. Damen misliker pc...Men hun skal få male dette kabinettet rosa da... /offtopic Mange gode forslag! Skal se gjennom alle med hon og se hva hon sier... Men er det ikke lurt å ha noe metall eller noe lignende mellom HK og treet? Ellers så synes JEG at JohndoeMAKT sitt forslag var veldig bra, menneh, hvor tenker du å ha PSU? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Er det ikke psu som står bak hdène på det nest nederste bilde Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Trur jeg ville prøvd å snu del delen hovedkorte er på så du får kontaktene bak og cd romene foran. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hvorfor er alle så gode i Sketch Up det er uretfeigt Lenke til kommentar
wiggles Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 hmm, kan jeg bruke de rammene jeg har til cd-rom og HD tror dere? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 skjønner ikke hvordan dere klarer å lage vifter og hovedkort osv!! :'( Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 skjønner ikke hvordan dere klarer å lage vifter og hovedkort osv!! :'( Time is of the essence. Last ned alle demofilmene fra Sketchup siden, og etter en time eller to av de så kan du mye. Som Snekker`n sier. Bak diskene er PSU som du kan se HER. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Her har du enda et forslag. Alle ideene er supre, men hva med å skjule selve pc delen og få det til å se ut som et ekte dukkehus? Hvertfall forfra. Så det jeg tenkte på var å plassere alt av komponenter i andreetasjen og dele den oppp i to rom. Med tilstrekkelig sirkulasjon skulle dette gå bra. Bildene taler for seg selv: EDIT: Aj aj aj, tok noen mål og innså nettopp at denne blir enorm. Tror forslaget til JohndoeMakt er det beste. Endret 20. mai 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 jeg kan jo å lage kabinetter osv... men må man sitte å se på hovedkortet sitt hele tiden da for å få med alt ? http://www.fotografiens-hus.no/bildearkiv/...20li%20pc65.jpg Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 fryktelig bra skissing på dere. PS eller ett spesielt program? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ingen av oss her har laget komponentene. Det tar enormt mye tid og jeg tviler på at det er noen som gidder. Bit-Techs samlingside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå