Gå til innhold

Hvor få tak i kobber?

Naasaa

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å lage meg hjemmelaget vannkjøling, men finner bare tynt kobber, så jeg lurer på hvor jeg får tak i 5 mm tykt kobber eller lignende. Sendte pappa på byggmaker for å kjøpe, men han kom hjem med 0,5 mm tykt (SUKK!!!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Tronheim ja, Dahle metallstøperi på havna, like ved Norsk Stål. Der fikk jeg tak i tre biter på 5mm. Veldig hyggelige folk. Kharlaq på forumet her som tipset meg, han hadde fått tak i 10mm tykk kobber der.

Edit: Du Naasaa, trodde du hadde lest workloggen min jeg, siden du var den siste som har svart på den. Står nemmelig der om hvor jeg fikk tak i kobberet. ;)

Endret av White_Tiger
Lenke til kommentar

okey..det skal eg gjer på Fredag.

Eg har ei straumforsyning som bråker veldig masse. So den skal eg bygga vannkjøling i. Eg veit korleis eg skal ha det men er det noken som veit om en bra guide hær på overklokking. Send meg ein link då

Takk

Lenke til kommentar

Trodde det ikke skulle være så vanskelig å få tak i billig kobber i Oslo. Var først en tur på norrag, men der skulle de ha 300kr for en liten blokk. Og siden jeg først og fremst skal lage selv for å spare penger, så var det uaktuelt. Var en tur på Stokstad as på alnabru i dag. De holdt på å stenge da jeg kom fram, men de sa de ikke hadde noe uansett. Var visst bare rør der.

Så hvis noen vet om hvor jeg kan få kjøpt kobber i Oslo for en billig penge, så flott om dere sier ifra. Vet ikke om noen sånne elverk elns her. Og har prøvd gule-sider uten hell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...