cowai Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har sett mange voltmods som du bare kan gjøre med en blyant (blyantstreker) . Er det noen som kan si meg hvordan man gjør det på et sapphire r9600 pro fireblade? Hvis noen hadde visst det hadde dette bare vært kjempe kult! ps: Jeg har den nyeste revisjonen av kortet, der noen chipper er vekk. Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har sett mange voltmods som du bare kan gjøre med en blyant (blyantstreker) . Er det noen som kan si meg hvordan man gjør det på et sapphire r9600 pro fireblade? Hvis noen hadde visst det hadde dette bare vært kjempe kult! ps: Jeg har den nyeste revisjonen av kortet, der noen chipper er vekk. "Mange"? Har bare hørt om blyanttrikset til AMD jeg. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 http://www.unoid.net/9600pro/voltage.html brukte selv en av disse når jeg moddet mitt sapphire 9600pro fireblade. har planer om å passere 5000 poeng i 3dmark03 med det i morgen har klokket det til 621mhz-367mhz. skal prøve med pelt i morgen, kjølt av springvann Lenke til kommentar
cowai Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Joda jeg har sett flere til 8500 korta. Og noen til 9800... Og en til nf7-s 2.0 hk. Hvis noen ser en guide med blyant trikset til 9600 pro, så si ifra på denne posten... Lenke til kommentar
cowai Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Blyanttrikset på grafikk kort fungerer sånn at man lager broer på de chippene som gir strøm, slik at strømmen ikke må gå igjennom en sånn "dings" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå