Thorsen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jaja, nå har jeg iallfall tatt prøven og det gikk sånn passe. har ikke fått den tilbake ennå, men venter i spenning på resultatet... Håper det gikk bra for deg jeg Lenke til kommentar
gul-tusj Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Blazter da! Henne du kaille å finnj prøven på nættet! Jokspave!!!! Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Blazter da! Henne du kaille å finnj prøven på nættet! Jokspave!!!! Og oversatt til bokmål blir dette? Lenke til kommentar
Aximal Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 omfg.. det lysorgelet ja.. det var jevlig.. skal kansje opp til elektroteknikk.. men uansett.. så har lærerene gitt oss eksamen for de 4 siste årnene.. de så ikke så vanskelige ut (fikk 4 på alle sammen btw) Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Tror du misforsto litt her. Han ville jo bare ha spørsmålene til fjorårets eksamen som kom til å bli de samme på hans prøve. Da lærer man ikke mye. Studerer elektronikk på NTNU. Kom kanskje litt seint det her men.. Skal se deg ta Bølgeforplantingseksamen uten å se på tidligere eksamenssett selv om alle vet at den nye eksamen blir oppkok av de gamle. Spesielt når du får den berømte dipolantenna fra helvete... Jeg synes faktisk at det er lærer/foreleser sitt problem når de ikke gidder å lage nye oppgaver. Vet en at en får en gitt eksamen så gjør en selvsagt alt for å få vite hva oppgavene dreier seg om? Det gjør hvertfall jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå