ahumoe Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg har Windows XP Professional. Jeg har akkurat installert et Audigy 2. Problemet er at når jeg starter maskinen kommer det Found New Hardware, der det står at han har funnet lydkortet. Audigy 2 er ferdig installert og virker(ikke sett noen problemer). Er det noen måte jeg kan skru denne meldingen av??? Bare for informasjon så sto det i manualen at man skulle trykke avbryt når Window'en fant kortet, og så sette inn den medfølgene cd'en og installere fra den. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har kortet firewire utgang ? Kan være de driverene som blir etterspurt... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 gå inn i enhetsbehandling og se etter enheter med spørsmålstegn og legg inn driverene Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 jeg har gått inn i enhetsbehandling. der sto Multimedia Audio Controller under andre enheter med spørsmålstegn. problemet er nå at når jeg lar maskinen søke etter driverer på cd'en, finner maskinen den ikke. Jeg kan jo flukke ut drivere selv. Men hvilke drivere skal jeg installere? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Sjekk i menyen som starter opp når du setter i plata. Er muligens drivere der, evt, se gjennom platen for å se etter drivere til firewire / lydkort (alt etter hva du mangler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå