B|sh0p Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Heisann folkens! Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med kabinettet "Elle-G" på microplex.no. jeg har hørt det er dårlig kvalitet osv.. men jeg vil gjerne høre fra fler av dere som har det! du finner det på: http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Takk! :smile: [ Denne Melding var redigert av: B|sh0p på 2002-04-10 07:40 ] Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Det ser ikke ut som om det er 100% reinspikka kvalitet, i forhold til prisen og til design også. Det er sikkert bra kabinett hvis du ikke bryr deg SÅ mye om det. Derimot for folk som skal casemodde og annet slikt så hadde jeg valgt et annet et Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg er enig der. Som pyntekabinett er det helt ok, men min personlige mening er at dette kabinettet godt kunne vært laget litt mer solid. Der litt vinglete til tider og bøyes relativt lett visst du skulle være uheldig å dunke borti det litt hardt. Har montert mange pc'er med dette kabinettet, så det vet jeg. Utseendemessig er det helt ok :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå