Tois! Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Hei.. Jeg vil lage hjemmesiden, MEN gratis.. Har dere noen god tips? ikke home.no! Har FrontPage, er ikke helt flink med dem! Endret 19. mai 2004 av Tois! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) En ting; Ta å bruk emnefeltet LITT bedre, før hele tråden blir stengt.. Lær deg HTML/CSS.. Edit; Mitt innlegg nummer 3000 i WDS Endret 19. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Vil foreslå, som Marvil sier, å lære deg HTML/CSS, laste ned HTML-Kit og The GIMP. Alle disse tingene er gratis; HTML-Kit er en HTML/CSS editor, GIMP er et program til å lage grafikk med Jeg har ingenting i mot at du bruker FP, men jeg vil fraråde deg å bruke det Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 FP er jo helt ok i starten men tror du tjener på å lære html og php fra bunnen av. Jeg gadd ikke og sitter nå med phpnuke som er resurskrevende og slitsomt (alle modulene må moddes) men jeg lærer jo av det å redigere moduler og blokker Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 FP er jo helt ok i starten men tror du tjener på å lære html og php fra bunnen av. Jeg gadd ikke og sitter nå med phpnuke som er resurskrevende og slitsomt (alle modulene må moddes) men jeg lærer jo av det å redigere moduler og blokker Ikke lurt å begunne med php, vel Det lønner seg å lære seg HTML og CSS godt først... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 FP er jo helt ok i starten men tror du tjener på å lære html og php fra bunnen av. Jeg gadd ikke og sitter nå med phpnuke som er resurskrevende og slitsomt (alle modulene må moddes) men jeg lærer jo av det å redigere moduler og blokker Ikke lurt å begunne med php, vel Det lønner seg å lære seg HTML og CSS godt først... Jupp Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Man lærer å krabbe før man lærer å gå, men når du først lærer deg PHP er det som om mor har åpnet ytterdøren og du kan løpe rundt og gjøre masse du ikke kan gjøre inne. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Man lærer å krabbe før man lærer å gå, men når du først lærer deg PHP er det som om mor har åpnet ytterdøren og du kan løpe rundt og gjøre masse du ikke kan gjøre inne. jepp! php læres etter css, html og andre fiffige saker... Lenke til kommentar
phanti Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 jeg lærte html ved hjelp av frontpage 98.. skjønner ikke at det kan være så galt å begynne med å sette opp ting og tang i fp, for så å ta en kikk på kildekoden Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Kanskje fordi koden som FP generer ikke er til å bli helt klok av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå