Gå til innhold

HJELP, skal lage hjemmesiden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FP er jo helt ok i starten men tror du tjener på å lære html og php fra bunnen av. Jeg gadd ikke og sitter nå med phpnuke som er resurskrevende og slitsomt (alle modulene må moddes) men jeg lærer jo av det å redigere moduler og blokker :)

Lenke til kommentar
FP er jo helt ok i starten men tror du tjener på å lære html og php fra bunnen av. Jeg gadd ikke og sitter nå med phpnuke som er resurskrevende og slitsomt (alle modulene må moddes) men jeg lærer jo av det å redigere moduler og blokker :)

Ikke lurt å begunne med php, vel :ermm: Det lønner seg å lære seg HTML og CSS godt først... :thumbup:

Lenke til kommentar

Ikke lurt å begunne med php, vel :ermm: Det lønner seg å lære seg HTML og CSS godt først... :thumbup:

Jupp

Lenke til kommentar
Man lærer å krabbe før man lærer å gå, men når du først lærer deg PHP er det som om mor har åpnet ytterdøren og du kan løpe rundt og gjøre masse du ikke kan gjøre inne.

jepp! php læres etter css, html og andre fiffige saker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...