Gå til innhold

itbutikken.no...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min personlig erfaring er at IT-Butikken KUN er god på pris.

Ta en titt webshopguiden så kan du se hva folk flest mener.

Mener personlig at det er rene lotto trekningen å handel derfra, men

så er de også billigst.

Husk: Det er ikke alltid det billigste som er best !

-z00l-

Lenke til kommentar

Har bestilt fra ITbutikken flere ganger. Har hatt to reklamasjonssaker som begge har gått greit, men det tok forferdelig lang tid. Flere måneder i begge tilfellene. Det var relativt greie saker etter min mening. En defekt rambrikke, og en defekt batterilader til et digitalkamera.

En annen gang fikk jeg tilsendt en Barracuda 7200.7 harddisk istedet for en Barracuda V, men det brydde jeg meg ikke om.

MVH Audun

Lenke til kommentar

Ja det er litt gambling å handle der... Men hvis man har god tid og kan vente på deres retur.... Handla der en del, og det gikk stortsett greit... Bortsett fra den ene gangen med hk ... Men å satse på ECS hk var gambling i seg selv...

Da gadde jeg ikke å vente, brukte angefristen og kjøpte et nytt hk et anna sted... Mista litt i porto men slapp å vente....

Men lave priser og enormt utvalg skal de ha...

Lenke til kommentar
Noen som kan si meg om itbutikken.no er et greit sted å handle?

Tenkte jeg fikk spørre _før_ jeg handla, ettersom jeg brant meg litt på å kjøpe fra mamoz.no :p

har handlet der en gang før.ALDRI MER!

gidder ikke gå inn i detaljer korfor ikke men kan si det har med kundeservice og generell verdsetting av kunder.(og ja jeg var positiv hele tiden. helt til jeg måtte true med forbrukerrådet for at jeg skulle få enten noe som funket eller pengene mine!)

de er best på pris men det er verdt å betale det lille ekstra for å få garanti for om det er noe som er galt så går det ann å få fikset det på en måte som i det minste går etter lovverket... :wow:

Lenke til kommentar

Har bestilt en MX 510 for 3 uker siden på itbutikken.no.

Fikk bekreftelse like etter, men siden har jeg ikke hørt noe eller fått noe. Men, tror ikke noen har den musa inne før slutten av mai.

Synes generelt lite om å stadig skyve en dato foran seg hele tiden,(jfr. fForce3 250 korta) tør ikke bestille en ny mus fra en annen webshop, da den sikkert vil dukke opp på posten like etter.

Endret av mantra17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...