CSSSK Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente, men jeg det er meningen at viftene skal synes bak rørene. Har satt inn ei plate der med to vifter montert i slik at de står rett bak rørene... Synes kanskje ikke så godt på de bildene, men her er et bilde fra side 4 i workloggen det synes litt bedre på... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Som sagt så skulle du hatt no bak de kobber rørene, slik at det ikke blir så "stygt??" Ellers må jeg komme med ros og ris. Mesteparten av ros`n har du fått fra de andre og jeg sier selv; Stå på... Dette ble bra.. Skal jeg komme med ris så blir det på fronten hvis du ser nøyere etter så er det øverste røret skevt i forhold til de nedrste på den ene siden.... Lykke til med oppusingen av bilen din. Så at det var en Opel men husker ikke modellen? (manta, kadett?) Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Flotte saker det her... Og styrepilsen er på plass i de første bildene. Godt å se at det er folk som trenger en slik en iblant Arbeit macht Dürstig... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Det bildet var bedre, mener å huske at det var blankt rundt viftene på ett annet bilde, men kan huske feil. Men på øverste burte du sette inn noe bak rørene. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 CorVette: Angående skjevhet i rørene så skal jeg se hva jeg kan gjøre Bilen er en ascona forresten, skal ikke gjøre allverden på utsiden (bortsett fra at den skal pusses opp da, lakkes og skifte felger og sånt), men det er det indre som teller SpecialUnit69: Må jo ha noe å drikke på under arbeidet... Spesielt pussinga av dørene, var ikke det mest givende jeg har gjort AndersT2: Du har nok kanskje rett i det angående noe bak de øverste rørene... Skal se om jeg finner på noe. Da var vel egentlig ikke det prosjektet her helt ferdig likevel da... Har tenkt å handle inn litt flere dioder også, og se om jeg får flammen til å få litt mer "flammeaktig farge". Gul nederst som går over i rød mot toppen... Og lys som kommer ut av viftene foran... Mulig jeg får lagd til noe slik at de "gløder" også. Eller sette leds i plexien på siden og gravere inn et slags flammemønster i det også... Får se hva jeg finner på. Takker for all ris og ros, får lyst til å fortsette da Kan ikke love noe tidspunkt for en update, jeg har litt lite ressurser her jeg bor nå, men skal se hva jeg får til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå