gnus Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Det synst jeg også Endret 28. juli 2004 av Karver Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ikke for å sette ditt arbeid under tvil, men du må nok polere mer med Autosol! Bare for å gi deg en pekepinn på hva man kan få til med Autosol: Bare vær obs på at armene dine er gelè et par dager etterpå. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 så man kan faktisk få det skikkelig krom-aktig altså, selv på disse ståldørene til chieftech? må nok nesten ta opp prosjektet mitt jeg da, som ble dumbet etter å ha sett trådstarters oppnåelse. jeg vil ha den skikkelige speil-effekten, ikke bare pussa så det er blankt. men ditt resultat krevde sannsynlig veldig mye sandpapir, for ikke å snakke om fint sandpapir, right? og, har du noen "før" bilder? så vi har en ide om hvordan det så ut fra starten? Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Tja, tviler litt på at det er mulig å få til det der på sidene i døra, nå har jeg ikke prøvd å sitte og gni veldig lenge, men dørene har flere mørke områder som går fra topp til bunn. Ser ut som om metallet ikke er helt prima... Men som sagt, skal ikke si at det ikke går an, men det er ikke noe for meg, jeg var dritt lei etter et par timer med sandpapir, så Er greit nok fornøyd jeg da, hadde heller sendt inn platene til kromming hvis jeg skulle fått sånn finish BTW, det holder seg vel ikke sånn hvis man folk kommer og tar på det med fettede fingre, gjør det? Før jeg tok på klarlakk ble det ihvertfall sinnsykt lett fingermerker. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) men ditt resultat krevde sannsynlig veldig mye sandpapir, for ikke å snakke om fint sandpapir, right?og, har du noen "før" bilder? så vi har en ide om hvordan det så ut fra starten? Begynner med 200 korning og jobber oppover mot ca. 1200, gjerne mer! Det så sånn ut før: Golf GTI innsug Du kjenner sikkert igjen den ene delen på toppen der fra det forrige bildet. EDIT: Og ja, det blir fort fettmerker osv. Klarlakk må til, selvom du da mister noe av glansen. Men heller det enn å ha masse møkk og dritt på det. Endret 30. juli 2004 av pZion Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 pZion: Hvor lang tid brukte du på poleringa (kun autosol-behandlinga)? Hvor mange omganger trengs det for å få det resultatet? Hva slags kluter brukte du? Pokker heller, nå klarte du å få meg frista til å begynne på'n igjen Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Blankheten på metallet er forskjellig fra metall til metall. Eg har brukt syrefaste plater for max blankhet. Prøvde med vanlig aluminium d ble ikke d samme. Lenke til kommentar
knutjoha Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Heyyy.. Visste ikke at kassa di blei så modda, Klev! Tror du må vise meg et par triks en dag! Det blei jo ganske åpen bak flamma på den ene sia da... Kanskje no sota plexi bak så du bare ser lysa kanskje? Talast Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ta en titt på hva gutta på metku.net har gjort. burde vel være greit mulig å få til noe sånn. http://www.metku.net/index.html?sect=view&...uttle/index_eng Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 satan den pc n var blank musa å tastaturet var pimp Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Veldig pent dette! Skal bare slenge ut en takk til trådstarter, da jeg skal kopiere radiator løsningen hans. Mvh Stikk Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Oj, har jo glemt å avslutte denna workloggen jeg... Vel, er ikke så mye annet jeg har gjort enn å rydde litt, sette inn et par dioder og hivd ut den meteorlighten (ga ikke noe særlig lys uansett)... Også sprakk tanken opp rundt den ene nippelen, så jeg kjøpte en sånn alphacool tank med pumpe... Så får vel slenge opp et par bilder nå når det er helt ferdig... Flammeutskjæringa: Litt vanskelig å få riktig lysforhold på det siste bildet pga lysdioden på hovedkortet lyser rett i kameraet, men det gir da et visst inntrykk... Inni, såpass ryddig som jeg klarer å få det Med blitz: Utenpå med blitz: Fronten, uten blitz: Ellers kan jeg si at harddiskopphenget funker utmerket enda, nå med tre disker. Var litt redd for at gummien skulle bli hard, slik som jeg opplevde med noen tidligere forsøk med O-ringer, men det har ikke skjedd på enda, og det har vært slik i 6-7 måneder nå... Da er datamodding-tiden over for meg for denne gang, har fått meg et "litt" mer omfattende oppussings-prosjekt nå Blir vel no mer modding når jeg en dag må skifte kabinett men ... Lenke til kommentar
torgros Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det ble jo bra til slutt.... Har pusset ned alle sidene på mitt chieftec jeg og.... kanskje jeg skulle skaffe meg litt autosol Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 fy f*** så bra... sinnsykt kult! Lage worklog på bilen din åsså da? .. Side skjørt å sånn i papp Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Takk takk! Worklog på bilen kan det hende jeg lager, men ikke på dette forumet ihvertfall Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Gud F**n det der var NAIJS!!!! *sikle sikle* Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Jo takk Men F***, så plutselig nå at jeg har GLEMT beina og bunnen på kabinettet...!! Er en god stund siden jeg satte det sammen, så tenkte nok å gjøre det senere, og glemte det helt bort... Jaja, da er jeg vel ikke helt ferdig likevel... Blir vel noen småjusteringer en dag når jeg får tid. Kan ikke la ting stå 99% ferdig heller Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) bra jobba.... innlegg nr 100 Endret 14. januar 2005 av bigbeast Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Meget bra mod, likte flamme lyset. Eneste tingen jeg kan sette fingeren på er at du burde ha hatt noe bak rørene på fronten, slik at man ikke så igjennom, man mister litt av kvalitetfølelsen syntes jeg. Kunne montert ett mørkt plexi med lys bak. og en mørk grill type forran viftene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå