The_Superbit Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg skal kjøpe meg en dvd-brenner. Men vet ikke om jeg skal kjøpe en som brenner + eller - ? Dvd-spilleren min er en philips, som jeg tror først og fremst støtter +. Men det spiller for så vidt ikke noen rolle, for det er ikke bare jeg som skal bruke dvd'ene jeg skal brenne. Jeg filmer en del selv, og skal nå snart lage en stor blockbuster av en spille-film, hehe.. Og den må jeg jo så klart ha ut på dvd. Så lønner det seg da å kjøpe brenner med DVD+R/RW eller DVD-R/RW?? Lenke til kommentar
z00l Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hei!!! Dagens DVD-Brennere kommer som regel med både + & - . Ville helt klart gått for en som har støtte for begge deler. Når det gjelder det med å brenne film, mener jeg har hørt at det er best å bruke - brenner til nettopp dette. Mulig jeg forveksler, men det er sikkert andre her som kan bekrefte nettopp dette. Uansett, så synes jeg NEC ND-2500 som du kan få for under 800,- kr er et bra kjøp når det gjelder DVD-Brenner. Her får du en 8x DVD brenner som har støtte for både + & - Mvh -z00l- Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvis jeg får komme med et ekstraspørsmål - Hvorfor finnes det to typer dvd-er?? Har de forskjell i størrelse eller ytelse, eller har de bare forskjellig bruksområde??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå