Karate kid Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvordan for jeg boter inn på min server?? Må jeg laste ned noe?? Det er det samma vilke boter jeg kan ha så lenge jeg får en bot!! De fleste sier at jeg bare skal skrive bot_add å ingenting annet mn det kommer ingenting!! Kan noen sende meg en link til de plassene der jeg kan laste ned da?? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Har du lastet ned et tillegg som gir deg boter eks Pod Bot Edit: Link: http://podbot.nuclearbox.com/ Endret 19. mai 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Bruk søke funksjonen neste gang Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Bare jeg har 2 poster som inneholder det fra før! Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Takker og bukker... men er det en spesiel plass jeg skal legge boten eller?? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 gå først på Half-Life mappa så på cstrike mappa og legg den inn der, eller... det er 1.5 vi snakker om? Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 hei... Jeg snakker om 1.6 og jeg har det igjennom steam. Men hva er det nå da er det noe annet??? Hvis dere som vet hadde skrevet det så hadde dt vært fint Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hei...Jeg snakker om 1.6 og jeg har det igjennom steam. Men hva er det nå da er det noe annet??? Hvis dere som vet hadde skrevet det så hadde dt vært fint Tror ikke PODBOT funker til 1.6 ser du, iallefall ikke hos meg, men det kan jo være fordi jeg har en gammel versjon. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 ZBOT virker jo for 1.6... De er litt tøffe... Er ikke det bare for den som er "admin" på serveren å skrive "add_bot" i console så kommer de? Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Nei dt er ikke bare admins som kan ta de fram boter, jeg har gjort det på en annen pc men ingen vet hva siden heter Så vis noen vet hvor jeg kan laste ned zbot og hvor jeg skal legge det så plz si det Endret 23. mai 2004 av Karate kid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå