Gå til innhold

XboX - !Ninja Gaiden!


BoRsE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der du fant den pila som beskrev det nye våpenet ,som ligger i en bakgård men det er bare en ninja som kan komme ditt er faktisk der du skal starte.

SE se opp på veggen da ser du 2 blå streker, samme er det på veggen ved siden av og neste vegg osv

Poenget er at du skal løpe langs den første veggen så hoppe til neste og så til neste og til slutt kommer du opp på en hylle lengst inne i bakgården, du skal lissom løpe mellom de 2 blå strekene på alle veggene.

Lenke til kommentar
Trikset for å få penger er å bruke Ultimate Techniques. Da får du mer essence (penger). Og hvis du trenger penger for å ta en boss, så finnes det alltids områder der fiendene respawner slik at du kan bruke litt tid på å skaffe penger.

 

 

Du sier du hadde problemer med bossen på level 15. Jeg antar du mener Vigoorian Emperor. Første gangen er han skikkelig simpel. Du har mest sannsynlig maxa ut Fireball ninpoen by now, så du kan fyre avgårde fire slike for å ta energien hans til et minimum. Så er det bare å komme inntill han og denge litt før han dør.

 

Den andre versjonen er litt verre. Ta på Vigoorian flail. Det er det beste våpnet mot han. Når han er på avstand, ta frem buen og skyt han så mye du kan. Først med explosive arrows, så APPSDS-arrows og til sist vanlige piler. Når han begynner å sende hodeskaller etter deg, så er det bare å begynne å denge med Flail'en. Dette tar energien hans også, så dette er bra. Følg med når "hovedhodet" kommer mot deg. Dette er et kraftig grab-move som dealer masse skade. Løp unna og han gir opp etterhvert. Gjenta.

 

Boss 3 er veldig simpel når du først skjønner han. I begynnelsen skyter bossen 5 ganger. Det er viktig at du BARE løper. Hvis du hopper eller ruller, gjør du deg bare mer utsatt for disse skuddene. Etter at han har skutt 5 skudd, løp mot han og bruk "Flying Swallow." Rull så tilbake i det han angriper deg og fyr av en 3-hit combo. Rull tilbake, fortsett å løpe i sirkel rundt han og gjenta etter at han har skutt ferdig. Når energien hans er omtrent på 50% vil han begynne å skyte 10 skudd og like før han dør skyter han enda hyppigere.

 

Pfew.. :green:

Første delen av ham er sykt enkel.

 

Men andre delen av lvl 15 bossen er umulig med lite liv.

Uansett hvor mye du bruker Vigoorin Flail treffer et av hodene deg før eller senere.

 

Og du må hoppe unnå når det store hodet kommer, da utsetter du deg for de siste av de andre hodene!

 

 

Kanskje jeg bare må skaffe meg mer pots :hmm:

Lenke til kommentar

Tentakkelbossen er veldig simpel. Cluet er å ta ut tentaklene for så å denge hovedkroppen før nye tentakler vokser ut. Flying Swallow funker bra mot tentaklene. Bruk det, block og rull tilbake. Gjenta til alle tentaklene er borte. Så bruker du ultimate attack ved hjelp av essence som tentaklene mister. Du rekker to angrep før det vokser ut nye. To runder av dette burde være nok til å ta bossen. (Bruk Dragon Sword, seff)

 

Den rosa "bitchen" som du refererer til er Alma, en av "the Greater Fiends."

 

Og på den greia der du skal wallrunne for å komme til et høyrere punkt så kan det være et triks å bruke et Y-angrep helt på slutten for å nå litt lengre, hvis du strever.

Lenke til kommentar

JA jeg brukte Y men det våpenet sugde jo hard....

 

 

Har nå kommet til 3 røde drager i byen så gadd jeg ikke mer...

 

fant en BUG før de 3 dragene møter man 5 ninjaer i en trang gate. bare gå litt til bake etter du møter på de så blir de borte og kommer ikke tilbake:P :wee:

Lenke til kommentar

Det er ganske vanskeligt syntes da jeg (spiller på normal) du kan også spille på hard. JEg er bare på chapter5 da.... men det anbefales viss du har litt tålmodighet og liker spill som Dead or alive (de som lagde ninja gaiden har laget DOD) og tekken spillene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...