Gå til innhold

XboX - !Ninja Gaiden!


BoRsE

Anbefalte innlegg

Førstebossen er enkelt, bare husk at du blocker med L ;) Dessuten spilte jeg Ninja Gaiden for første gang hos en kamerat som hadde spilt det litt før, så han lærte meg noe du egentlig ikke skal lære før rett etter den bossen, gjorde det litt lettere...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet at jeg blocker med L og at man charger ved å holde Y. ( Prøvde meg litt fram i starten  ;) )

Har du klart første boss nå eller Laman?

Det har jeg! :)

Har kommet over den elva der nå.

Det var enda en boss etter der men han var en skikkelig :devil: .

Har kjøpt meg wooden sword og funnet pil og buen nå da.

Lenke til kommentar

Kommet meg til chapter 3 - fortsatt like rått!

Den nye drakten er helt konge. :devil:

 

Fanta Boy :

 

Gameplayet er VELDIG bra.

Det er et ganske vanskelig spill, men det er bra fordi det er en super følelse når man knuser fiendene. :D

 

En god grunn fpr å kjøpe Xbox. :love:

Lenke til kommentar
Jeg lurer på, er dette en grunn til og kjøpe xbox???? For jeg syntes navnet RYU!!!!! er konge hardt! Og spillet ser rått ut, med grafikken og sånn. Er gameplayet bra, og er spillet veldig vanskelig?? Hva slags vansklihetsgrad ville du gitt det????

Mvh Fanta boy

Navnet RYU er hardt ja.. Må ikke glemme etternavnet heller da.. HAYABUSA! :devil: Hehe...

 

Spillet i seg selv ville jeg ikke sagt er en grunn til å kjøpe xbox... Men spillet er veldig bra!

Nokså vanskelig spill... Du sliter litt med de fleste bossene i begynnelsen ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke påstå at spillet i bunn og grunn er så vanskelig. Men det har en betydelig lærekurve. Det er veldig lett å komme inn i kontrollene og finne ut hvordan ting fungerer, men i begynnelsen er det veldig lett å komme inn i "buttonmash" mønstre. Spillet tvinger deg til å spille skikkelig. Lære hvordan fiender angriper og når man skal blocke. Når man begynner å få til dette er ikke spillet egentlig så vanskelig lenger.

 

Nå snakker jeg selvfølgelig om normal vanskelighetsgrad. På Hard og Very Hard er det selvfølgelig en utfordring. :roll:

Lenke til kommentar

Hvilke comboer pleier dere å bruke mest med Dragon Sword? Jeg liker X, X, Y, Y-comboen og X, Y, X, X, X, Y (Izuna drop). Og når du får True Dragon Sword, får du en bra combo med Y, Y, Y som jeg oppdagert nylig.

Endret av Magus
Lenke til kommentar

Hvor mange chapters er det på spillet?

 

Jeg har kommet til noen gruver eller noe.

Og så er det en stor stein som ruller bak meg når jeg springer ned en gang. Har fått tak i nunchakoene med kniver - de ruler! :D

Spilt i ca. 5-6 timer. Oppgradert dragon sword til lvl.2 og kjøpt armlet of the Sun. :)

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke påstå at spillet i bunn og grunn er så vanskelig. Men det har en betydelig lærekurve. Det er veldig lett å komme inn i kontrollene og finne ut hvordan ting fungerer, men i begynnelsen er det veldig lett å komme inn i "buttonmash" mønstre. Spillet tvinger deg til å spille skikkelig. Lære hvordan fiender angriper og når man skal blocke. Når man begynner å få til dette er ikke spillet egentlig så vanskelig lenger.

 

Nå snakker jeg selvfølgelig om normal vanskelighetsgrad. På Hard og Very Hard er det selvfølgelig en utfordring. :roll:

Enig der du.

Er som å lære seg å sykle. :thumbup:

SÅ det er bra ja.

Lenke til kommentar
Dere, hva er beste måte for å ta lvl 15 bossen?

Jeg har bare en pot, så er litt i knipe!

jeg syntes "y" pluss stikka forover og hoppe og så "y" og så rulle ut av syne, så hele greia en gang til var en grei kombinasjom fikk faktisk ikke mer en 2-3 slag e mot meg etter andre forsøk !

Lenke til kommentar

Jeg ble nødt til å gå tilbake å kjøpe elixirs hos Muramasa for å ta lvl 15 bossen... ble så drit lei av å dø på han. Han er ikke så vanskelig første gangen (når du flyr på den steinen), men når han kommer tilbake som den haugen med hodeskaller blir det vanskeligere... han var nok den bossen jeg sleit mest med.

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg penger? det er noen ganger jeg kommer til han selgeren og bare har 400kr?

 

Og hvordan tar jeg3 boss på taket av Luftskipet? han var vanskelig :yes::blush:

det er ingen spesielt gode måter på og tjene penger på før lebel 15 , for da dukker de spøkelse fiske opp , da tjener man ca 8-12000 kr bare på 2 min slåssing , det er bra!

Men det hjelper ike deg så mye da, beste alternativet for deg er å vente til flaggemuser dukker opp , da kan du tjene en god summ med penger ved å løpe fram og tilbake i de/de romma.

 

Husk for å tjene penger så er det ikke antallet kills som er viktig men comboer, da får du mye chash!!!!!

Lenke til kommentar

Trikset for å få penger er å bruke Ultimate Techniques. Da får du mer essence (penger). Og hvis du trenger penger for å ta en boss, så finnes det alltids områder der fiendene respawner slik at du kan bruke litt tid på å skaffe penger.

 

 

Du sier du hadde problemer med bossen på level 15. Jeg antar du mener Vigoorian Emperor. Første gangen er han skikkelig simpel. Du har mest sannsynlig maxa ut Fireball ninpoen by now, så du kan fyre avgårde fire slike for å ta energien hans til et minimum. Så er det bare å komme inntill han og denge litt før han dør.

 

Den andre versjonen er litt verre. Ta på Vigoorian flail. Det er det beste våpnet mot han. Når han er på avstand, ta frem buen og skyt han så mye du kan. Først med explosive arrows, så APPSDS-arrows og til sist vanlige piler. Når han begynner å sende hodeskaller etter deg, så er det bare å begynne å denge med Flail'en. Dette tar energien hans også, så dette er bra. Følg med når "hovedhodet" kommer mot deg. Dette er et kraftig grab-move som dealer masse skade. Løp unna og han gir opp etterhvert. Gjenta.

 

Boss 3 er veldig simpel når du først skjønner han. I begynnelsen skyter bossen 5 ganger. Det er viktig at du BARE løper. Hvis du hopper eller ruller, gjør du deg bare mer utsatt for disse skuddene. Etter at han har skutt 5 skudd, løp mot han og bruk "Flying Swallow." Rull så tilbake i det han angriper deg og fyr av en 3-hit combo. Rull tilbake, fortsett å løpe i sirkel rundt han og gjenta etter at han har skutt ferdig. Når energien hans er omtrent på 50% vil han begynne å skyte 10 skudd og like før han dør skyter han enda hyppigere.

 

Pfew.. :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...