Gå til innhold

XboX - !Ninja Gaiden!


BoRsE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg spillt i 5 timer etter bossen på chapter 5. Men jeg hakke snøring på hva jeg skal... Er det den veien under Monastery som jeg skal finne.. Har lett etter den i mange timer, men finner den ikke..

Du har antakelig fått de eksplosive dartsene nå (hvis du har vært inne i the monastery). Hvis ikke må du inn den lille døra inne i kjerka.

De kan nemlig sprenge opp vegger med sprekker.

Resten er opp til deg.

Lenke til kommentar

Jeg har også kommet til bossen i Chapter 8 (..7?), og har ennå ikke tatt henne. Hun var egentlig ikke så vanskelig.. Tar nok henne snart.

Jeg bruker en 2. lvl's Dragon Blade, men av og til bytter jeg mellom den Flailen man fant før man møter Zombier for første gang. Den hadde mange råe comboer!

Mange her som har Xbox Live? Synes egentlig at det er litt trist at den patchen kommer, siden jeg ikke har Xbox Live..

Lenke til kommentar
har ikke spilt NG på lenge nå, men begynte på det igjen i dag...har akkurat kommet til chapter 12, men står fast på platform puzzle...har fått tak i great spirit elixir og en golden scarab på de to plattformene, men aner ikke hvordan jeg skal komme meg videre oppover :hrm:

Vil du ha hjelp eller vil du klare det selv?

 

Jeg kan hjelpe jeg. ;)

Lenke til kommentar
har ikke spilt NG på lenge nå, men begynte på det igjen i dag...har akkurat kommet til chapter 12, men står fast på platform puzzle...har fått tak i great spirit elixir og en golden scarab på de to plattformene, men aner ikke hvordan jeg skal komme meg videre oppover :hrm:

Vil du ha hjelp eller vil du klare det selv?

 

Jeg kan hjelpe jeg. ;)

Tar gjerne imot hjelp jeg, for nå kommer jeg ingen vei og begynner å bli litt lei ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet til Chapter 10, men sitter fast der hvor man skal slåss mot de to ormene :hrm: Har brukt alle pengene mine på potions, men klarer dem fortsatt ikke. Neida, jeg trenger ikke hjelp, jeg skal klare dette selv. Har klart det nesten før :yes:

Nå bruker jeg det svære sverdet man får av Shop Keeperen når man gir ham nok Golden Scarab's. Har oppgradert den!

Lenke til kommentar
har ikke spilt NG på lenge nå, men begynte på det igjen i dag...har akkurat kommet til chapter 12, men står fast på platform puzzle...har fått tak i great spirit elixir og en golden scarab på de to plattformene, men aner ikke hvordan jeg skal komme meg videre oppover :hrm:

Vil du ha hjelp eller vil du klare det selv?

 

Jeg kan hjelpe jeg. ;)

Tar gjerne imot hjelp jeg, for nå kommer jeg ingen vei og begynner å bli litt lei ;)

Her kan du se hvordan man gjør det. Ikke føl deg skitten når du bruker dette, jeg gjorde det selv og. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...