Laman Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Knappeonani er en fin hest. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Knappeonani er en fin hest. Hva mener du? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har runna Ninja Gaiden en gang, men så begynnte jeg på Successive Play. Jeg er på Chapter 13 nå, men etter jeg har tatt bossen, hvor skal jeg da? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har runna Ninja Gaiden en gang, men så begynnte jeg på Successive Play. Jeg er på Chapter 13 nå, men etter jeg har tatt bossen, hvor skal jeg da? Hvilken boss? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er det bra??!! Egentlig ikke.... Sats heller på fullt oppgradert wooden sword du, DET ER saker det javascript:emoticon('') Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er det bra??!! Egentlig ikke.... Sats heller på fullt oppgradert wooden sword du, DET ER saker det javascript:emoticon('') Det satser jeg på. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 har/kommer ninja gaiden kommet til/på pc?? Ninja Gaiden er/kommer ikke på PC. søren ta!! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 har/kommer ninja gaiden kommet til/på pc?? Ninja Gaiden er/kommer ikke på PC. søren ta!! Ser ikke problemet. Kjøp en Xbox! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hva er egentelig hensikten med "wooden sword"? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hva er egentelig hensikten med "wooden sword"? Hvis du oppgraderer det til lvl.7, så blir det "The Unlabored Fawlessness" - En jævlig bra planke til å denge fiendene med. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvor langt har du kommet på NG nå da? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvor langt har du kommet på NG nå da? Jeg det? Er på chapter 10 nå - skal ta elektro-ormene. Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Vel.. I uoppgradert tilstand så er dette sant, ja. Men når du har oppgradert hele veien til level 8 eller what not, så forandrer sverdet både fysisk form og får masse nye angrep. Det blir et helt annet våpen: Unlabored Flawlessness. Det blir nå seendes ut som en svær åre av tre og den har noen japanske tegn skrevet i rødt. Når health'en din faller under 10% øker skaden du gir dramatisk og kombinert med diverse comboer du kan fyre av, samt ultimate attacks, så kommer du til å rule. Dette er rett og slett det kuleste våpnet i Ninja Gaiden. nuff said Lenke til kommentar
Magus Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Er det bra??!! Egentlig ikke.... Sats heller på fullt oppgradert wooden sword du, DET ER saker det javascript:emoticon('') Har Dark Dragon Blade de samme comboene som Dragon Sword, eller er de forskjellige? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvor får man Dark Dragon Blade? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hvor får man Dark Dragon Blade? *SPOILER WARNING* The Dark Dragon ligger der du møtte Muramasa for første gang. Etter du har teleportert deg med de 3 stone tabletsene. (Chapter 13) Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 har/kommer ninja gaiden kommet til/på pc?? Ninja Gaiden er/kommer ikke på PC. søren ta!! Ser ikke problemet. Kjøp en Xbox! Ja var vanskelig å se problemet der? <sarkasme> La meg forklare, om det kommer/hadde kommet til PC, så hadde han kanskje sluppet å kjøpe Xbox? Jiiises </sarkasme> Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Nå har jeg runna Ninja Gaiden på Successive play, hva var meningen? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Nå har jeg runna Ninja Gaiden på Successive play, hva var meningen? Å prøve å få alle scarabsene. Men går det an å spille igjennom enda en gang etter det? Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Det gjør det nok. Er i kapittel 12 på successive nå. Mangler en scarab. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå