Thewiz Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg tror ikke han har det før senere i spillet! Har du begynnt på New Game, Laman? hard? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Prøve å skaffe alle scarabene? Klarer du det kan du prøve Ninja Gaiden 1, 2 og 3. Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Okay, bare scarabs på Successive play.Men når jeg leverte til Muramasa, fikk jeg ikke Dablilahro! Ja, jeg la merke til det samme. Antar du får det når du kommer til et bestemt kapittel (for at du ikke skal få for bra våpen i begynnelsen). Har ikke spilt så langt på Hard. Har andre ting å gjøre for tiden, dessverre. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg tror ikke han har det før senere i spillet!Har du begynnt på New Game, Laman? hard? Tror ikke jeg kommer til å spille så mye Ninja Gaiden i de neste ukene. Begynner å bli litt lei av det. Men så har jeg jo alltids Counterstrike da. Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Men så har jeg jo alltids Counterstrike da. TBH, Counterstrike er mye lettere å gå lei av enn Ninja Gaiden, men det er nå meg. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Men så har jeg jo alltids Counterstrike da. TBH, Counterstrike er mye lettere å gå lei av enn Ninja Gaiden, men det er nå meg. Og så har jeg jo Halo også da. Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Halo ja. Det kan jeg godta. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Man gidder nesten ikke å begynne å gå gjennom Ninja Gaiden når man nettopp har gått gjennom det, så jeg skal nok spille litt RalliSport Challenge 2 og halo i en liten stund framover. Live er utrolig lite når man begynner på en ny Game, man er vant til så mye lengere Liv, Ingen Ninpo eller noe som helst! *huff* Lasersverd versjonen er ikke like kul som Dragon Sword versjonen, Men på Slutten av spillet, hvorfor de-graderer han True Dragon Sword? Og henger steinen som har stått i dragon Sword på den gravsteinen? Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Når du kommer til det punktet der du vanligvis skal oppgradere fra Dragon Sword (lvl3) til True Dragon Sword (lvl4) så blir Laser Sabre til Laser Sabre Mk. 2. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Har runda det med alle våpnene på max level, utenom wooden sword. Holder på med successive play, skal prøve å få med meg alle scarabs'ene og unlocke Ninja Gaiden 1, 2 og 3 (originalene) denne gangen. Spillet er definitivt det beste på Xbox, et must for alle, spesielt fans av spillene til Tecmo! Har du unløocka Ninja Gaiden 1,2 og 3??? Har du runna de(Ninja 1,2 og 3)?? Endret 12. juni 2004 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Magus Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Nope ikke ennå. Har ikke spillt det så mye i det siste. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Kay, men jeg har hørt at de 2 første skal være kjempe fett Du burde ta deg tid en dag du ikke har noe og gjøre. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hadde jeg spillt Ninja Gaiden hver gang jeg ikke har noe å gjøre, ville jeg ha runda det ti ganger allerede... på hver vanskelighetsgrad! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hadde jeg spillt Ninja Gaiden hver gang jeg ikke har noe å gjøre, ville jeg ha runda det ti ganger allerede... på hver vanskelighetsgrad! Hehe, i belive ya , men du må ta alle scrabsa for og få NG 1,2 og 3, ikke sant? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Jo, man får NG 1 når man har tatt alle scarabsene tror jeg. De andre plukker man opp på to forskjellige steder, husker ikke hvor. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Noen av dere prøvd det dere Master Tournament greiene på LIVE? Hva går det ut på? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Skulle prøve å få tak i Ninja Gaiden 2 nå (NES-spillet) og fant en video på gamespot. Men når jeg skulle prøve virket det ikke! Kan noen si hvordan jeg kan få tak i Ninja Gaiden 1, 2 og 3? Edit : Fant ut at man måtte få tak i NG 1 før man kunne få 2. Endret 13. juni 2004 av Laman Lenke til kommentar
Covenant Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 for å skaffe Ninja GAiden 1, må du finne alle de 50 scarabene, noe jeg har gjort. du må finne arcade-maskina i Han's Bar for å spille spillet. men jeg får bare til å spille NG1! de to andre er visst ikke tilgjengelig ennå! noen som har peil på hvordan man unlocker de to andre? (det er jo forsåvidt dønn kjedelig å sette seg ned med et spill fra '91) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 for å skaffe Ninja GAiden 1, må du finne alle de 50 scarabene, noe jeg har gjort.du må finne arcade-maskina i Han's Bar for å spille spillet. men jeg får bare til å spille NG1! de to andre er visst ikke tilgjengelig ennå! noen som har peil på hvordan man unlocker de to andre? (det er jo forsåvidt dønn kjedelig å sette seg ned med et spill fra '91) *SPOILER* Bruk normal og få "Master ninja" på alle chapters, eller du kan gå til bryteren som åpner porten til veien som fører til Han's bar. Fra der skyter du en pil på klokken på klokketårnet, og da får du Ninja Gaiden 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå