Gå til innhold

XboX - !Ninja Gaiden!


BoRsE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heisann,har kjøpt meg ninja gaiden i dag. Ganske hissig spill. Har kommet til lv2,men lurer på en ting. Ved den ødelagte broa rett før savepointen så er det en kiste jeg ikke kommer til går ikke ann og svømme dit menb du ser den godt ifra vannet,har prøvd og hoppe ifra kanten på brua men har ikke sjangs. Kan noen hjelpe meg :blush:

Lenke til kommentar

Hvis du leser i manualen, så kan du finne ut at du ved å trykke på hoppeknappen raskt, kan løpe over vann. Trikset er å ikke trykke på hoppeknappen før du treffer vannflata. Det er også ganske vanskelig å skifte retning, du har mye mindre kontroll når du løper på vannet. (Dvs at du bruker lenger tid på å skifte retning)

Lenke til kommentar
Jeg har runna Ninja Gaiden, men jeg har lagret på 7 blokker'

 

Kan jeg overskrive disse å likevel?, skjønner spillet at jeg har runna det?

med tanke på Movie Theater. Hva er Successive Play?

Vet ikke helt sikkert, men jeg antar du mister sånt om du overskriver eller sletter blockene. Det er i allefall logisk.

 

Og, please, les hva folk skriver. Jeg svarte på spørsmålet ditt (successive play) for bare 5-6 poster siden. :cry:

Lenke til kommentar
heisann,har kjøpt meg ninja gaiden i dag. Ganske hissig spill. Har kommet til lv2,men lurer på en ting. Ved den ødelagte broa rett før savepointen så er det en kiste jeg ikke kommer til går ikke ann og svømme dit menb du ser den godt ifra vannet,har prøvd og hoppe ifra kanten på brua men har ikke sjangs. Kan noen hjelpe meg :blush:

Funnet ut hva som er i den kista?

Fant ikke ut at man kan løpe på vannet før Chapter 13 elns. :p

Lenke til kommentar

:) Nå ble jeg endelig ferdig med bossen på chapter 14! :w00t:

Måtte bare lære meg hvordan "mønsteret" hans var.

Når han angriper ruller du vekk og springer mot han igjen, derreter hopper du og trykker Y. Så suser du igjennom han. Gjenta dette. :)

Endret av Laman
Lenke til kommentar
Når du kommer gjennom spillet, kan du velge å starte såkalt "successive play" på samme vanskelighetsgrad som du nettopp klarte. Det er nesten helt likt vanlig, bare at du har alle scarabs som da du fullførte spillet OG at du kan finne Dark Dragon Sword i kapittel 13 (eller deromkring. Husker ikke nøyaktig hvilket kapittel) Du finner det i Hayabusa village, i etasjen over der du finner den første butikken (statuen)

.

Lenke til kommentar
Men hvordan starter man Successive play?

 

Får sikkert kjeft nå for å spørre om det, så jeg prøver og stille spørsmålet like vel!

Hva er Successive play?

Neida slapp av :p

 

Når du går gjennom spillet (også kalt runne det) dukker det opp en save der det står successive play.

Lenke til kommentar
Men hvordan starter man Successive play?

 

Får sikkert kjeft nå for å spørre om det, så jeg prøver og stille spørsmålet like vel!

Hva er Successive play?

Neida slapp av :p

 

Når du går gjennom spillet (også kalt runne det) dukker det opp en save der det står successive play.

Det gjør det ikke.

Er det kanskje bare på NTSC-verjonen? :no:

 

edit: Fikk det til nå.

Måtte bare save etter å ha runna det. :green:

Nå skal jeg spille successive play. Snakkes. :green:

 

edit2: Jeg starter jo med det samme som når jeg trykker "new game" jo! :mad:

Endret av Laman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...