Asmodean Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Nopes. Man må spille successive for å finne Dark Dragon Sword (dvs klare spillet på den vanskelighetsgraden og starte på nytt) Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Åhh kjedelig, jeg som har kommet meg til lvl 5 på very hard.... Dette burde det blitt advart om... Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det nytter ikke å starte på Very Hard rett etter at du har klart Normal. Du klarer ikke å følge med etterhvert, jeg har prøvd. Du trenger treninga fra Hard for å klare det. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Haha der tar du feil. The Master Ninja can challenge everything. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Jeg har runna Ninja Gaiden, men jeg har lagret på 7 blokker' Kan jeg overskrive disse å likevel?, skjønner spillet at jeg har runna det? med tanke på Movie Theater. Hva er Successive Play? Endret 10. juni 2004 av TheWiz Lenke til kommentar
timilar Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 heisann,har kjøpt meg ninja gaiden i dag. Ganske hissig spill. Har kommet til lv2,men lurer på en ting. Ved den ødelagte broa rett før savepointen så er det en kiste jeg ikke kommer til går ikke ann og svømme dit menb du ser den godt ifra vannet,har prøvd og hoppe ifra kanten på brua men har ikke sjangs. Kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvis du leser i manualen, så kan du finne ut at du ved å trykke på hoppeknappen raskt, kan løpe over vann. Trikset er å ikke trykke på hoppeknappen før du treffer vannflata. Det er også ganske vanskelig å skifte retning, du har mye mindre kontroll når du løper på vannet. (Dvs at du bruker lenger tid på å skifte retning) Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg har runna Ninja Gaiden, men jeg har lagret på 7 blokker' Kan jeg overskrive disse å likevel?, skjønner spillet at jeg har runna det? med tanke på Movie Theater. Hva er Successive Play? Vet ikke helt sikkert, men jeg antar du mister sånt om du overskriver eller sletter blockene. Det er i allefall logisk. Og, please, les hva folk skriver. Jeg svarte på spørsmålet ditt (successive play) for bare 5-6 poster siden. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 heisann,har kjøpt meg ninja gaiden i dag. Ganske hissig spill. Har kommet til lv2,men lurer på en ting. Ved den ødelagte broa rett før savepointen så er det en kiste jeg ikke kommer til går ikke ann og svømme dit menb du ser den godt ifra vannet,har prøvd og hoppe ifra kanten på brua men har ikke sjangs. Kan noen hjelpe meg Funnet ut hva som er i den kista? Fant ikke ut at man kan løpe på vannet før Chapter 13 elns. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Normal er sykt enkelt når man har runna det. Kom meg til slutten på lvl 6 på en og en halv time.. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Nå ble jeg endelig ferdig med bossen på chapter 14! Måtte bare lære meg hvordan "mønsteret" hans var. Når han angriper ruller du vekk og springer mot han igjen, derreter hopper du og trykker Y. Så suser du igjennom han. Gjenta dette. Endret 10. juni 2004 av Laman Lenke til kommentar
Magus Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Fant ikke ut at man kan løpe på vannet før Chapter 13 elns. Kista inneholder en Life of the Gods. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nå har jeg og runna det! Jippii! :D:D Men hvordan starter man Successive play? Btw: Hvorfor har Rachel så digre pupper? Er jo bare teit. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Men hvordan starter man Successive play? Får sikkert kjeft nå for å spørre om det, så jeg prøver og stille spørsmålet like vel! Hva er Successive play? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Når du kommer gjennom spillet, kan du velge å starte såkalt "successive play" på samme vanskelighetsgrad som du nettopp klarte. Det er nesten helt likt vanlig, bare at du har alle scarabs som da du fullførte spillet OG at du kan finne Dark Dragon Sword i kapittel 13 (eller deromkring. Husker ikke nøyaktig hvilket kapittel) Du finner det i Hayabusa village, i etasjen over der du finner den første butikken (statuen) . Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Men hvordan starter man Successive play? Får sikkert kjeft nå for å spørre om det, så jeg prøver og stille spørsmålet like vel! Hva er Successive play? Neida slapp av Når du går gjennom spillet (også kalt runne det) dukker det opp en save der det står successive play. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Men hvordan starter man Successive play? Får sikkert kjeft nå for å spørre om det, så jeg prøver og stille spørsmålet like vel! Hva er Successive play? Neida slapp av Når du går gjennom spillet (også kalt runne det) dukker det opp en save der det står successive play. Det gjør det ikke. Er det kanskje bare på NTSC-verjonen? edit: Fikk det til nå. Måtte bare save etter å ha runna det. Nå skal jeg spille successive play. Snakkes. edit2: Jeg starter jo med det samme som når jeg trykker "new game" jo! Endret 11. juni 2004 av Laman Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Den eneste forskjellen fra Successive Play og vanlig New game er bare at du får alle Scrabene når du begynner på Successive Play, og det er samme vansklighetsgrad som du sluttet med. Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) ... Det var jo det jeg skrev hele tiden jo. Edit: Og jeg mente ikke å kjefte, men er det så mye å forlange at man leser ting som er skrevet før? Ikke bare en gang, men opptil flere ganger. Endret 11. juni 2004 av Asmodean Lenke til kommentar
Laman Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Okay, bare scarabs på Successive play. Men når jeg leverte til Muramasa, fikk jeg ikke Dablilahro! (Det digre Satan av et sverd ). Lurer på hva jeg skal gjøre nå, som jeg har runna Ninja Gaiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå