Gå til innhold

XboX - !Ninja Gaiden!


BoRsE

Anbefalte innlegg

har ikke spilt NG på lenge nå, men begynte på det igjen i dag...har akkurat kommet til chapter 12, men står fast på platform puzzle...har fått tak i great spirit elixir og en golden scarab på de to plattformene, men aner ikke hvordan jeg skal komme meg videre oppover :hrm:

Vil du ha hjelp eller vil du klare det selv?

 

Jeg kan hjelpe jeg. ;)

Tar gjerne imot hjelp jeg, for nå kommer jeg ingen vei og begynner å bli litt lei ;)

Her kan du se hvordan man gjør det. Ikke føl deg skitten når du bruker dette, jeg gjorde det selv og. :thumbup:

Takk for den :thumbup: Prøvde det meste utenom dette typisk nok :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kan noen hjelpe meg litt, sliter med ho lilla telepatiske dama som kommer gjennom vinduet i kirken. Irriterer meg, har 3 +1 sånn devils way greier. Må av og til bruke 1 på ninjaene i begynnelsen etter heisen. Frustrerende den bossen der.. :no: fikk tatt litt over halvparten av liva til ho engang... :hrm: Er sverd best og bruke? Det var det ikke etter min erfaring.. Har bare 1 great potion :whistle:

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
Kan noen hjelpe meg litt, sliter med ho lilla telepatiske dama som kommer gjennom vinduet i kirken. Irriterer meg, har 3 +1 sånn devils way greier. Må av og til bruke 1 på ninjaene i begynnelsen etter heisen. Frustrerende den bossen der.. :no: fikk tatt litt over halvparten av liva til ho engang... :hrm: Er sverd best og bruke? Det var det ikke etter min erfaring.. Har bare 1 great potion :whistle:

Ho er egentlig ikke så ille, jeg også hadde bare en stor healing flaske når jeg gikk løs på ho :)

 

Før i tråden her anbefaler folk å springe på veggen bak søylene, og slå når ho kommer på bakken for å slå.

 

Jeg hadde ikke stor sukse med det og ble konstant drept når ho kasta søylene mot meg, men det som jeg fikk til å fungere var å fly rett på. Brukte "springe - hoppe - fly gjennom motstander" slag(hoppe og så trykke på gul når man er i lufta), og når ho var i nærheten av vegger "springe - wallwalk - fly gjennom motstander" sak(trykke gul når man springer på en vegg). Ho hadde ikke sjangs når jeg fikk inn timeinga på de slaga :D

 

Brukte forsåvidt Dragon Sword, som jeg på det tidspunktet hadde oppgradert til lvl3.

Lenke til kommentar

*SPOILER*

 

Jeg klarte sisteboss idag.. Den to siste filmklippene var ganske skuffende.. Slutten var så.. Tynn. Men uansett, så fikk man vite hvordan man skulle ha New Costume når man starter på nytt, men jeg klarer ikke å få tak i den.. Først prøvde jeg å fortsette å spille der hvor jeg sava etter å ha runda spillet, men det gikk ikke å få New Costume der. Prøvde også å bare starte på New Game, men da virket det heller ikke.. Jeg husker ikke helt hva som stod i slutten, så jeg ville satt pris på om noen sa til meg hva som stod da, eller hvordan man får tak i den nye kostymen.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

OT: Nettopp fått meg xbox, så må vekke liv i de gamle trådene igjen ;)

 

Tilbake til topic.

 

Syns NG er et sinnsykt kult spill! Er bare kommet til chapter 3..

 

MEN, kan jeg gå tilbake til de forrige kapitlene? Fant ut at jeg hadde glemt å sette hodet på statuen i Hayabusa Village, og da mangler jeg jo en Life og Gods gem. Krise?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...