Cinet- Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hør brølet fra dypet Mere her Får håpe vi slipper noe sånt Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 De høres skikkelig artig ut. Jeg hadde i hvert fall blitt utrolig oversket hvis jeg gikk på et dass som hadde den. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 hadde revet av dingsen og slått dama i hodet med den, mens jeg sier: jeg sitter meg ikke!!! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Å stå mens man pisser er en menneskrett! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 minner meg om når en proffesor(inne) kom med en utalelse om at det var sunnest for menn å sitte å pisse Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 den hadde vet uber løyen og hatt, skulle berre omprogramet den til og sei:"eg kan sjå tissen din, den e liten å pinglite, æsj for ein tiss du har, eg har møsta matlysten min!" og limt den inn på et offentligt toalett Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Trukke det vil være så efektivt. Jeg hadde latt sete vert nede. Men jeg hadde stått og tissa avlikavel. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 LOL. At det går an å finne på noe sånt da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå