Gå til innhold

spille av .avi filer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-10 01:01, Makky skrev:

Jeg bryr meg egentligg ikke om spyware....

Hvis et eller annet firma i Usa vil vite hva jeg gjør på internet, så får det være dems sak....


 

jeg bryr meg og fjerner hele divx'en. liker ikke sånn nyskjerrige bedrifter som skal snoke på min pc

 

 

vet du om noen program som spiller avi som er gratis og uten spyware?

Lenke til kommentar

Tror det bare er spyware i DivX 5.0 pro "gratisversionen" m/reklame. Derfor burde du laste ned "lite" versionen av divx 5.0 hvis du ikke ønsker spyware eller betale $30.

 

Du vil ikke merke forskjell når du spiller av divx. Forskjellen er hvis du skal kode divx, da pro versionen bl.a. lager filene opp til 25 % mindre.

 

PS! Tror jeg må ha en slik!! Rått som f ae n!!

http://www.sigmadesigns.com/products/xcard_intro.htm

Lenke til kommentar

du kan jo bare laste ned divX-codecene (Kan da ikke laste ned 5'ern) og installere dem. Ingen spyware, og du kan nå kjøre filmene dine i windos mediaplayer.

Så kan du jo også laste ned win mediaplayer 7.1 fra windows.com....

 

Men så skal det jo også være sagt at Windows MediaPlayer og RealPlayer også driver med Spyware...

:grin:

Det visste du nok ikke nei...

Alle dvd/film titler du spiller av i disse blir lagret og sendt til microsoft...

Microsoft selv har ikke kommentert dette.... forståelig nok.

Det ble påstått at dette var av reklame-årsaker, man skulle finne ut hva som var populært etc...

Lenke til kommentar

Bruker Mediaplayer 6.4 som fulgte med Win98 SE. Går fort for Windows å laste og enkel å spille DivX-filmer med. Man slipper alt det andre tøvet som er med i Mediaplayer 7.1. Masse unødvendig, fancy grafikk som tar masse minne. Der er jo enkelte nettsteder som ikke støtter Mediaplayer 6.4, men jeg bruker modem, så d plager meg ikke.

Det er vel ikke spyware i 6.4-versjonen?

 

Bruker ASUS-DVD til avspilling av DVD-filmer. Fin kombinasjon.

 

Jeg får av og til problemer med at lyd og bilde bilr usynkronisert i "The Playa" og "The DivX Player" som følger med DivX-codec'en. Lyden kommer lenge før bildet kommer. Men Mediaplayer synkroniserer automatisk. Litt snålt å se at bildet beveger seg veldig fort inntil det tar igjen lyden... :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Klodrik på 2002-04-11 00:03 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...