ritz00 Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 har nettop fått hjem en kald katode(blå) der følgte det med omformer boks og overgang. bryter har jeg fra før. kjøpt på biltema. er denne brukende?? men så er det hvordan jeg skall koble bryteren til og hvor. Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 er bryteren 2 polet eller 3 polet? er det 2 eller 3 bein under bryteren? du må koble den GULE lednigen.. det er strømlednigen.. den svarte er jordet. du kobler det gule først til den øverste og den andre til den underste.. dosnt matter which.. :smile: Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 det er 2. men forstod ikke helt hva du mente.altså skal den kobles på overgangen? Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 ar foresten en med 3 også men hva er best? Lenke til kommentar
seric Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Det tredje beinet har du overhodet ikke bruk for. Det er til lyset i bryteren, men hvor skal du hente lys fra? Jeg gjetter på at det er en 16Ampere bryter (samme som jeg har), og jeg mener å huske å ha lest en plass at brytere med for høy ampere kan ødelegge lysrøret. Den skal forresten kobles mellom omformeren og 4pins kontakten _________________ Chieftec Scorpio Fulltower ASUS A7V333 RAID, USB2.0 + IEEE-1394 AMD Athlon XP 1800+@1541MHz 512MB PC2100 DDR RAM Crappy GF2 Pro/GTS SB Live! 1024 IBM 40GB bråkedisk CD-Brenner og diskettstasjon [ Denne Melding var redigert av: seric på 2002-04-11 07:13 ] Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Bruk denn bryteren med to "pinner" du. Så tar du ledningen fra blå katoden (mellom strømforsyninga og omformeren) og kapper opp. Det vil si, ledningen er dobbel, del denn opp, kutt den ene i to og kobbl hver av stubbene på hver sin "pinne" på bryteren. Slik at bryteren blir en del av ledningen (enkelt forklart). Det burde være grei nok forklaring på det meste. Enkelt er det med en pola brytere uten no fancy jord/lys/etc. ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå