Jaddada Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvordan lage en "Refresh" tekst på siden? Mange har problemer med at de ikkje får oppdatert siden min når jeg har lagt ut nye ting! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) <?php echo 'Trykk refreshknappen i din browser for å oppdatere siden.<br/>Hvis ikke det funker bør du vurdere å bytte browser til f.eks Opera 7.5'; echo '<font color="red">Automatiske refresh funksjoner er som oftest en uting og fører til irritasjon hos besøkeren, så jeg ber dere derfor manuelt trykke refresh/oppdater når dere føler for det.</font>'; ?> Endret 19. mai 2004 av Torbjørn Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 <?php echo 'Trykk refreshknappen i din browser for å oppdatere siden.<br/>Hvis ikke det funker bør du vurdere å bytte browser til f.eks Opera 7.5'; echo '<font color="red">Automatiske refresh funksjoner er som oftest en uting og fører til irritasjon hos besøkeren, så jeg ber dere derfor manuelt trykke refresh/oppdater når dere føler for det.</font>'; ?> Uhm les koden før du bruker den =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå