Gå til innhold

Championship Manager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge tothegame.com så er det ikke utlyst noen utgivelsesdato enda. Derfor råder jeg deg til å smøre deg med tålmodighet og vente til sensommeren, da får vi muligens vite om det blir en ny Championship Manager på oss til julesalget.

Men i følge profilen din vil du nok ikke ha maskin nok til å drive spillet :devil:

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke helt hvilket spill du refererer til, men utviklerne av Championship Manager 03/04, Sports Interactive, fortsetter utviklingen av spillmotoren i CM-serien til den kommende tittelen Football Manager 2005.

Utgiverne av Championship Manager 03/04, Eidos, som eier rettighetene til merkevarenavnet Championship Manager, har anskaffet Beautiful Game Studios til å utvikle neste tittel i den populære serien. Her vil spillet bli utviklet fra bunnen av.

Football Manager 2005 er satt til å komme ut i fjerde kvartal i år, mens Championship Manager 5 enda ikke har en utgivelsesdato. Det ser uansett svært lyst ut for oss som elsker fotball-manager spill.

Endret av aiuL
Lenke til kommentar

Gleder meg ihvertfall til cm5 kommer. CM03-04 sugde big time! Liker å vinne, men at Gerrard blir topscorer med 37 mål på en sesong, og Owen har 35, Heskey 30, er litt usannsynlig. Og det var med en standardformasjon som laget mitt spiller med vanligvis. Ingen nye spillere... Boring crap. Gidder ikke spille et spill som ikke gir meg utfordring. Tosifrede seire er moralsk nedbrytende spør dere meg... Og ja, med alle patcher.

Lenke til kommentar
Gleder meg ihvertfall til cm5 kommer. CM03-04 sugde big time! Liker å vinne, men at Gerrard blir topscorer med 37 mål på en sesong, og Owen har 35, Heskey 30, er litt usannsynlig. Og det var med en standardformasjon som laget mitt spiller med vanligvis. Ingen nye spillere... Boring crap. Gidder ikke spille et spill som ikke gir meg utfordring. Tosifrede seire er moralsk nedbrytende spør dere meg... Og ja, med alle patcher.

Pointet er... CM 03/04 har null til felles med CM5. Utenom navnet da. Get it?

Football Manager 2005 er spillet en må skaffe seg om en har vært CM-fan noen år... :)

Og.. vil du ha utfordring - slutt å spill med topplag. Det sier seg vel selv? Prøv å spill med et bunnlag i Engelsk 3.divisjon f.eks. DA blir det vanskeligere. I promise.

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Utgiverne av Championship Manager 03/04, Eidos, som eier rettighetene til merkevarenavnet Championship Manager, har anskaffet Beautiful Game Studios til å utvikle neste tittel i den populære serien. Her vil spillet bli utviklet fra bunnen av.

Hmmm... folka i SI Games sa at det største tabben/feilen med CM4 serien var at de begynte å lage spillet helt fra bunnen av. Og når det i tillegg er et nytt selskap som skal lage et nytt CM blir jeg veldig skeptisk.

Noen som vet om Football Manager 2005 kommer til å bli en videre utvikling av CM03/04? Skulle gjerne sett noe lignende CM01/02...

Lenke til kommentar

CM5 er jo spillet som bare viderefører CM4-serien. Det vil sikkert ha mer med CM4 å gjøre, enn CM4 hadde med CM3. Mastermindene fra Championship Manager-serien er jo de som lager Football Manager om dagen, og det ser pokker meg veldig lovende ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er hvertfall ingen tvil hvilket jeg kommer til å kjøpe FM2005, blir ingen flere CM inn i min maskin.

Gutta på SI har brukt 10-12 år på og utvikle cm for så og bytte til noen som skal bygge det opp fra starten igjen, ikke aktuelt.

Gleder meg til Fotball Manager 2005 kommer :w00t:

Lenke til kommentar

CM5 er jo spillet som bare viderefører CM4-serien. Det vil sikkert ha mer med CM4 å gjøre, enn CM4 hadde med CM3. Mastermindene fra Championship Manager-serien er jo de som lager Football Manager om dagen, og det ser pokker meg veldig lovende ut :thumbup:

Eneste CM5 viderefører er navnet. FM2005 er en videreføring av CM4.

Folka som lager CM5 starter helt på bar bakke. FM2005 har all koden fra CM4 + databasen.

Lenke til kommentar

Folka som lager CM5 starter helt på bar bakke. FM2005 har all koden fra CM4 + databasen.

Okay, da er det jeg som ikke har fulgt med i timen. Godt er det, for det er jo SI jeg ønsker og støtte, og det er jo SIGames.com jeg har lest på hele tiden - UTEN å ha fått med meg at de beholder de gamle stats'a :p

Lenke til kommentar

Okay, da er det jeg som ikke har fulgt med i timen. Godt er det, for det er jo SI jeg ønsker og støtte, og det er jo SIGames.com jeg har lest på hele tiden - UTEN å ha fått med meg at de beholder de gamle stats'a :p

Stemmer, det er Eidos som eier merkenavnet "Championship Manager", men kun navnet, SI Games eier selve spillet. Så det som kommer til å skje er vel at Eidos gir ut en haug med dritt under CM navnet bare for å melke markedet, mens SI Games kommer ut med det "virkelige" CM med et anna navn.

Lenke til kommentar

Football Manager 2005 er spillet en må skaffe seg om en har vært CM-fan noen år... :)

Og.. vil du ha utfordring - slutt å spill med topplag. Det sier seg vel selv? Prøv å spill med et bunnlag i Engelsk 3.divisjon f.eks. DA blir det vanskeligere. I promise.

Greit det blir vanskeligere. Men poenget mitt er at det er fullstendig latterlig at jeg med en formasjon som laget mitt i virkeligheten spiller med dag ut og dag inn (og suger), skal kunne vinne serien suverent, og laget mitt liksom har skårt 250 mål på en sesong i tillegg til at jeg vinner uefacupen, facupen og ligacupen. 11-0 mot newcastle, 8-0 mot everton, 6-1 mot scum er ikke hva jeg kaller realistisk. Og selv om det sikkert blir litt vanskeligere å spille med et 3 divisjonslag,( har gjort det), så gidder jeg ikke å spille et spill som jeg ønsker skal være realistisk. Greit at det er lettere å spille med et lag med masse penger og kvalitetspillere, men jeg vil bare at spillet skal være realistisk. Har spilt CM siden 90-91 sesongen eller noe, og digget det siden. Husker at Peter Beardsley skårte 64 mål for meg på en sesong. Begynner å bli noen år siden.

Lenke til kommentar

Greit det blir vanskeligere. Men poenget mitt er at det er fullstendig latterlig at jeg med en formasjon som laget mitt i virkeligheten spiller med dag ut og dag inn (og suger), skal kunne vinne serien suverent, og laget mitt liksom har skårt 250 mål på en sesong i tillegg til at jeg vinner uefacupen, facupen og ligacupen. 11-0 mot newcastle, 8-0 mot everton, 6-1 mot scum er ikke hva jeg kaller realistisk. Og selv om det sikkert blir litt vanskeligere å spille med et 3 divisjonslag,( har gjort det), så gidder jeg ikke å spille et spill som jeg ønsker skal være realistisk. Greit at det er lettere å spille med et lag med masse penger og kvalitetspillere, men jeg vil bare at spillet skal være realistisk. Har spilt CM siden 90-91 sesongen eller noe, og digget det siden. Husker at Peter Beardsley skårte 64 mål for meg på en sesong. Begynner å bli noen år siden.

Du spiller ikke med Diablo-taktikken? Hvis du gjør det, så er det jo ikke rart at det blir kjedelig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...