ct Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Noen andre som opplever dette. Hadde ikke noen problemer med dette når jeg hadde fw7, men med fw 10 skjer dette ofte. Jeg pleier å ha den på "Shuffel" og av og til vil den ikke starte neste sang automatisk. Irriterende når den ligger i en lomme under jakken og er vanskelig å komme til når jeg er ute og går Andre som har problemer med dette?? Noen som vet om noen tredjeparts MP3 spillere som fungerer bedre? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Når jeg byttet til FW10, fikk jeg mange prob. blant annet det du har nå! #offtopic# jeg fikk 1. lavere ringe lyd. 2.telefonen klikket OFTE 3.den ville ikke logge seg på etter en stund, bare tast inn pin og stopp der. 4.den ville ikke slå seg på etterhvert 5.den ville ikke lade seg opp! Jeg prøvde både *+#+ slå på og joystick opp+c+slå på, og ikke noe gikk, så jeg leverte den inn idag! #offtopic# Veit ikke om det finnes en bedre mp3 spiller til sx1 Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 bassmania: etter jeg oppgraderte til fw 10 fikk problem nr 1 og 2 og det som ct nevner. satser på de får fingeren ut og lager en ny fw snart. blir vel en fw 14 eller 15 tipper jeg. 12 er allerede på nettet, dog ikke norsk eller offisiell. ct: det finnes flere mp3 spillere bla Mp3 player, Mp3 go og Ultra mp3. Har ikke prøvd noen av dem selv, og har ikke link til dem... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvordan får jeg på "shuffle" i MP3-spilleren på SX1? Lenke til kommentar
ct Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 For å shuffle trykker du valg når den er på "play" deretter "Shuffel" Har prøvd en del av de tredjeparts MP3 spillerene idag, men det var vanvittig dårlig lyd, ubrukelig spør du meg. Får nok irritere meg over den orginale til det kommer en ny fw... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det med lavere ringetoner er ingen feil/bug. Mastervolumet er satt ned fordi den orginalt var satt så høyt at flere høytaler ble ødelagt. Derfor ble den satt ned. Noen synes kanskje det er kjedelig, men det er ingen bug. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 bassmania: etter jeg oppgraderte til fw 10 fikk problem nr 1 og 2 og det som ct nevner. satser på de får fingeren ut og lager en ny fw snart. blir vel en fw 14 eller 15 tipper jeg. 12 er allerede på nettet, dog ikke norsk eller offisiell. ct: det finnes flere mp3 spillere bla Mp3 player, Mp3 go og Ultra mp3. Har ikke prøvd noen av dem selv, og har ikke link til dem... Da jeg hadde min SX1 hadde jeg både Ultra mp3, mp3 player og den orginalen mp3 spilleren til SX1 inne på telefonen. Lyden ble best med den orginale mp3 spilleren, hvertfall på min. I ultra mp3 ble lyden bare dårligere og litt lavere og i den andre mp3 player ble lyden helt elendig. Så anbefaler deg bare den som er på SX1 fra før av Lenke til kommentar
ct Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 "Ogg spilleren"?? Hva heter den og hvor finner jeg den? Noen som har testet den? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Ogg player heter den. Søk på google eller PM meg med en MSN messenger mail slik at jeg kan sende deg filen over msn (om du har det.) Du kan kanskje finne den her også handango Endret 20. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 hvis du skrur på "Shuffle" så stopper den ikke, fant ut akkurat nå. Helt teit at de klarte å få mp3 spilleren til å stoppe helt uten grunn.. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hvis du skrur på "Shuffle" så stopper den ikke, fant ut akkurat nå. Helt teit at de klarte å få mp3 spilleren til å stoppe helt uten grunn.. joda. den stopper da å. skjedde senest i går..... Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 hmm, kjedelig. har ikke merka noe til det selv enda men. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 satser på det kommer en ny fw snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå