Wizendraw Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Heisann! Jeg kjøpte med ny PSu i dag (skal bygge ny data), en Mist fra digitalimpuls. Når jeg åpna pakka så jeg at det var to vifter på rundt 80mm, ikke 120mm... Er denne så stillegående som mist er til vanlig, eller bråker den mer? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Kan du ikke teste den? Jeg regner ikke med at alle Mist PSUer er ekstremt stillegående, men en skikkelig bråkmaker har du nok ikke fått. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Kan du ikke teste den? Jeg regner ikke med at alle Mist PSUer er ekstremt stillegående, men en skikkelig bråkmaker har du nok ikke fått. Jeg har desverre ikke mulighet for å teste den, derfor jeg poster her nå... Har ikke fått resten av delene ennå, bestilte alt det andre fra komplett... Har bare en gammal Dell her fra før, tør ikke putte min nye dyre PSU inn der Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Kan du ikke teste den? Jeg regner ikke med at alle Mist PSUer er ekstremt stillegående, men en skikkelig bråkmaker har du nok ikke fått. Jeg har desverre ikke mulighet for å teste den, derfor jeg poster her nå... Har ikke fått resten av delene ennå, bestilte alt det andre fra komplett... Har bare en gammal Dell her fra før, tør ikke putte min nye dyre PSU inn der Jumpstarte psu, så kan du finne ut hvor stillegående den er! Link! Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 So I did... gjett om den var stille! Ihvertfall iforhold til den gamle dell-pcen her som står å bråker no inni h****** Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Mist er stille. Når slagordet dems er ''The sound of silence'' Da må det være stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå