B-Man Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Sitter her å lurer på å skaffe meg en Raptor, 74Gb . Så sitter jeg å (er litt lat av meg) å lurer på om når jeg har kobla den på og formatert/partisjonert den. Kan jeg da bare legge en kopi av OS partisjonen fra den gamle disken over på den nye. For så neste gang jeg starter enten velge å boote fra den nye eller starte uten den gamle. Vil dette kunne fungere i praksis, noen programmer som kan fikse dette.... si et programm som under oppstart kan flytte hele OS partisjon fra den ene til den andre. Hadde vært fint om dette gikk, for da hadde jeg ikke trengt å legge inn Windows med alle programmer IGJEN... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det du må gjøre er : Bruk partition magic til å overføre en systempartisjon til den omtalte disken. Start opp fra xp plata, og mat den med drivere til sata kontrolleren. Velg installer i første meny, så velger du å reparere i neste meny Problem solved. (har vært oppe flere ganger før, så søk i forumet for andre tips) Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 takker... får se om det funker hvis/når jeg kjøper raptor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå