Cowboystrekk Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 jeg og en kompis skal snart kjøpe oss nye pcer. har tenkt å bygge med deler hovedsaklig fra pcutstyr tror jeg. ser de selger ganske rimelig noname 512 pc3200 minne (787), tenkte på et msi k8t neo-fsr hovedkort (litt lyst på gigabyte også men hadde sansen for dynamisk overklokking på msi), bruker det å gå greit å kjøre slikt minne uten problemer? husker en gang før jeg kjøpte noname og fikk da twinmos-brikker. har imidlertid hørt twinmos ikke er helt bra med msi k8t... har litt stramt budsjett og tilsvarende fra corsair\geil etc synes jeg er litt dyrt selv om de er kjappere... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du burde nok absolutt investere i bedre RAM. Er ikke MSI K8T NEO2Fisr et Socket 940-hovedkort? Isåfall burde i alle fall investere i bedre RAM. Jeg leste en plass at 940 var litt kresen på RAM, og da er definitivt ikke NoName det riktige merket. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 er 754-hk det er snakk om Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Aldri kjøp noname. Det er en grund til at det er så billig. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB til 1744,- hos pcutstyr, er dette noe å satse på? har ikke tenkt å drive overklokking av cpu... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 sjekk med den sticky tråden ang. AMD64HK og hvilken ram de liker du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå