venomzorg Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Splitter ny 60gb ibm nekter og formatere! Jeg stappet den inn, bios finner den. jeg aktiverte den i fdisk og gikk inn i win2k for og formatere! setter på og når den er 99% ferdig får jeg: Kan ikke formatere eller noe i den duren! Noen som har hatt den feilmeldingen eller lignende?! ALL HJELP MED TAKK! Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hvorfor bruke fdisk når du kjører win2k på samme maskinen? Bruk Diskmanageren i windows. Lag partisjonen(e) med denne, og formater disken. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 jeg brukte partision magic, formateringa gikk på 10 sec og det funker! merkelig, eller er det sånn? Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Quote: On 2002-04-09 18:38, venomzorg skrev:Splitter ny 60gb ibm nekter og formatere!Jeg stappet den inn, bios finner den. jeg aktiverte den i fdisk og gikk inn i win2k for og formatere!setter på og når den er 99% ferdig får jeg: Kan ikke formatere eller noe i den duren! Noen som har hatt den feilmeldingen eller lignende?! ALL HJELP MED TAKK! Ikke så rart det. Du må lage partisjoner i fdisk før du kan formatere. Lenke til kommentar
Erra Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Venomzorg : Stemmer det, PM er dritrask på det der...og har hatt samme problemet som du..formateringsgreia i Windows suger..(i alle fall på store disker) Hold deg til PM! Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Windows formateringa inneholder oxo quick format... ferdig på få sekunder... Men det sletter ikno da... bare fjerner entryene til filene... slik at de kan bli overskrevet etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå