Problembarn Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hei jeg er ny på forumet og trenger litt hjelp. Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar pc og går meg helt vill i alle tilbudene som finnes i diverse nettbutikker eller på elkjøp ! Dette er viktig for meg: Skjerm: Jeg redigerer video og bilder i stor oppløsning og ønsker minst 1600 x 1200. Trenger i utgangspunktet ikke widescreen da plassmangel på skjermen stort sett er i høyden. Trødløst: Misliker å kjøpe mange eksterne enheter. Vil helst ha integrert WiFi, integrert bluetooth, DVD brenner og CD brenner Design og størrelse: Okei, stor skjerm tar stor plass, men laptopen må ikke være for tykk. Ellers er bra design et pluss Har kikket på en SONY: Sony Men kjenner dere til noen andre gode forslag som kan tilsvare denne hadde jeg blitt veldig glad for svar. Har forsøkt å konfigurere via Dell, men liker ikke deres design og størrelse Takk Lenke til kommentar
Cera Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 IBM t42p 1600*1200 skjerm 1gb ram dvd brenner ATI Mobility FIREGL T2 5-6 t batteritid 2,6kg Lenke til kommentar
Filla Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 t42p koster vel ca. 40 000,- kroner ++ Lenke til kommentar
Problembarn Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 må du ikke opp i ca 30 000 for å få en skikkelig bra bærbar maskin. Ser du kan kjøpe diverse "billig-merker" f.eks whitebox til rimeligere priser, men er ikke sikker på om jeg ønsker å gå for en Rema 1000 løsning. IBM en ser bra ut den, men jeg mistenker at 1600 x 1200 blir litt smått på en 15" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 IBM t42p 1600*1200 skjerm 1gb ram dvd brenner ATI Mobility FIREGL T2 5-6 t batteritid 2,6kg Definitivt. Det råeste av det råe. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) HP NW8000. HP Finnes feks. her: Ndsdirekte Den skulle være midt i blinken for ditt bruk, og er mye rimeligere enn IBM T42P. Her er et annet alternativ: IBM R50P, (som er noe rimeligere enn IBM T42P) IBM Ellers se webshopguiden hos Hardware Redigert pga problemer med linkene. Tok vekk søk hos Kelkoo da disse kun gir mpx el. xd. Anbefaler søket på webshopguiden og gå gjennom de forskjellige. ! Endret 19. mai 2004 av brainware Lenke til kommentar
Problembarn Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Takk Super informasjon Billig er bedre enn dyrt Lenke til kommentar
knut Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du kan også bruke vår egen produktguide som du finner her: http://produkt.barbara.no/vis_kategori.php?cat_id=2 til å finne ut hvilken maskin som passer deg kan du bruke sammenligningsfunksjonen i produktguiden. Lenke til kommentar
ibsen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvorfor er det ingen som nevner Alienwares Area51m? Er selv i planleggingsfasen av å investere i laptop. Har et tilbud om å kjøpe en 17" powerbook gjennom jobben for 18 000, men tenkte: "hvorfor ikke investere i en wintel-maskin isteden?" Så etter litt søk og anbefalinger rundt omkring, har jeg funnet de fantastiske Alienware-maskinene. Er det en spesiell grunn til at de er vanskelige å få tak i her i Norge? Ingen importør? Que? Hilsen Ibsen. Lenke til kommentar
spacecom Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvorfor er det ingen som nevner Alienwares Area51m? Er selv i planleggingsfasen av å investere i laptop. Har et tilbud om å kjøpe en 17" powerbook gjennom jobben for 18 000, men tenkte: "hvorfor ikke investere i en wintel-maskin isteden?" Så etter litt søk og anbefalinger rundt omkring, har jeg funnet de fantastiske Alienware-maskinene. Er det en spesiell grunn til at de er vanskelige å få tak i her i Norge? Ingen importør? Que? Hilsen Ibsen. 2201906[/snapback] Så barnslig design... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå