Earendil Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg også skulle lage en sånn tråd her. Men siden du først har laget en, hiver jeg meg bare på. Er nå offisielt ferdig med eksamen i matte, og det er über-deilig. Hvordan gikk det med deg da, Artex? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Eg er ferdig med skriftelig! har muntlig igjen da, men skriftelig er værst! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Eg er ferdig med skriftelig!har muntlig igjen da, men skriftelig er værst! Har muntlig igjen, jeg også, men det er jo snakk om streik, så det kan være at jeg eller du er så heldige at vi er på de skolene som blir plukket ut til å streike. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg er ferdig med eksamen 1/2 idag... Kom opp i norsk, så jeg har 2 eksamens dager..! Lucky me! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvordan gikk det med deg i dag da? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Joda.. Tror det gikk helt OK Skrev nynorsk Ikkeno kult... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Joda.. Tror det gikk helt OK Skrev nynorsk Ikkeno kult... Hva har du imot nynorsk? Jeg har jo nynorsk som morsmål selv og skriver bokmål, har ingenting i mot det. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Vel, har ikke noe i mot nynorsk.. For all del Bare det at jeg har ikke det som morsmål... Da blir det vanskelig... Syns jeg... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Bare det at jeg har ikke det som morsmål... Da blir det vanskelig...Syns jeg... Det er jo egentlig sant. Når jeg har nynorsk som morsmål, blir jo det ganske enkelt for meg å skrive, siden jeg har lært det opp igjennom skolen hele livet. Og bokmål blir jo også relativt enkelt, siden jeg blir påvirket av alt innen media, og der er det meste på bokmål. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 STFU Fckn morons! vent til neste mandag, jeg har nynorsk igjen. GUD BRENN! BRENN! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 fikk norsk jeg også, nå er jeg bare nynorsken igjen Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Nå er jeg faktisk litt glad for at jeg fikk matte til eksamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå