BladeAMD/Intel Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvordan man ikke skal gjøre det... he he http://www.bullguard.com/badnews/default.aspx (Trykk så på Play midt i) Dette er sikkert feilpostet, man ka farsken Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Gidder aldri kaste bort tid på slikt uten en beskrivelse. "Denne er gøy" holder bare ikke for meg, kan du ikke utdype litt? Klart at HAR man ikke annet å gjøre på så er det jo noe annet. Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Styggeste jeg har sett på lenge.. Angrer på at jeg brukte tid på å se den selvom jeg er på skolen! Lenke til kommentar
The_True_Zero Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Fin den der. Skikkelig BAD! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Dette er sikkert feilpostet, man ka farsken Om den er feilpostet eller ikke, er ikke "ka farsken". Normalt ville jeg flyttet den, men en slik holdning fører til stenging og flytting til "feilpostet" delen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg