eplekjeks Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg har vært borti samme problemstilling.. Jeg kastet meg over en Siemens S55 til 2000kr når den kom.. Prisen skulle vært 3000.. Jeg hadde ordrebekreftelse og allt, men butikken nektet meg salg til den prisen. Jeg kunne selvfølgelig få heve kjøpet hvis jeg ville. Prøvde meg med at jeg kunne få en til innkjøpspris, så tapte "ingen" på det.. Men det gikk heller ikke. Jeg fant fort ut, at hvis jeg skulle fortsette krangelen, ville telefonen være ned i 2000 i alle butikkene før dette ble avgjort, og jeg fikk noen telefon. Så jeg gav opp.. Lenke til kommentar
[Tiger] Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg sendte en mail til forbrukerrådet. Får sikkert svar på fredag. *Krysse fingrene* Lenke til kommentar
msakram1984 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg bestlite selv en, men jeg tok den på oppkrav da. Får jeg den til samma pris som dem har lovt meg da? Bestilte hos pcutstyr.no Lenke til kommentar
Darriuss Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg tror ikke vi får k700 så billig. Pcutstyr skal aldri levere den til så lav pris ! Veldig kjipt, men sant... Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva er egentlig dette med ekstremt lav pris en dag eller to for så å sette den kraftig opp? Søk etter k700 i prisguiden har resultert i mye rart de siste dagene. Også i dag kan man få den godt under 3000, men går man inn på siden er prisen 4000. Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva er egentlig dette med ekstremt lav pris en dag eller to for så å sette den kraftig opp? Søk etter k700 i prisguiden har resultert i mye rart de siste dagene. Også i dag kan man få den godt under 3000, men går man inn på siden er prisen 4000. Prisguden blir oppdatert manuelt tror jeg og siden prisoppgangen skjedde på kvelden igår så tror jeg at den ikke vil bli oppdatert igjen før imorgen. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Joda, det skjønner jeg. Tenker mer på de sidene som driver med dette. Hva er poenget? Altså å oppgi en pris i noen timer eller en dag og så sette den opp kraftig. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det var sikkert en feil fra nettbutikken sin side da Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Det var sikkert en feil fra nettbutikken sin side da Det er faktisk 3 forskjellige nettbutikker som nå har vært under 2900,-. PcUtstyr(2713,-), Komplett(2765,-) og Mamoz(2890,-). Det er tydelig at de tester ut markedet og hverandre for å se hvor langt ned de er villige til å gå. Utifra dette kan de umulig påberope seg feil pris alle sammen. De er alle tilbake på rundt 3800-4000 kroner, men hvis de nekter levering på den prisen som flere nå har bestilt den til, tror jeg det blir bråk. Jeg tror det fort kan dreie seg om 30-50 personer som har kjøpt mobilen til de lave prisene. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ja, det var noen som var såpass heldige å få tak i den til den prisen!! Men jeg var ikke iblant dem Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 merkelig dette...har aldri sett at de har gjort sånn før.. Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Men dt står jo på pcutstyr.no at: Betalingsbetingelser Du ser selv det totale beløpet i kassen før du bekrefter ditt kjøp, slik at du ikke får overraskelser når pakken ankommer deg. Avtalt beløp er det du betaler, ikke mer! Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) Men dt står jo på pcutstyr.no at:Betalingsbetingelser Du ser selv det totale beløpet i kassen før du bekrefter ditt kjøp, slik at du ikke får overraskelser når pakken ankommer deg. Avtalt beløp er det du betaler, ikke mer! Det står også: "Ordre som allerede er lagt vil bli effektuert til avtalt pris så sant ikke annen beskjed blir gitt." Og "Ordrens gyldighet En ordre er gyldig når kjøper har mottatt ordrebekreftelse, eller burde normalt ha mottatt ordrebekreftelse grunnet eventuelle e-postproblemer eller andre årsaker som vi ikke kan påvirke. Alle ordrebekreftelser blir sendt pr e-post. En ordre er gyldig inntil varen er avbestilt eller kansellert fra oss (skriftlig/e-post) grunnet eventuelle feil. Ved ordreinngåelse er det gitt at kjøperen godtar våre betingelser. Vi forbeholder oss retten til leveringsnekt av din ordre/bestilling grunnet feil, prisendringer, lagersituasjon eller andre årsaker." Endret 20. mai 2004 av tommo21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå