tommo21 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Yesss! Rakk å bestille tidligere idag til 2713,-. For et kupp!!! Så lenge ordren er godkjent så kan de ikke forandre på prisen heller etter det jeg har lest på siden dems. Nå må jeg bare avbestille den forrige jeg hadde bestilt på mshop.no til 3941,-. Det er bra med penger spart. Det er helt klart noen som har gjort noe galt på både komplett.no og pcutstyr.no siden begge var 1200,- under prisen til mshop.no som som regel alltid er billigst. Det kan jo kanskje ha vært en gimmikk fra disse sin side for å teste vannet i forhold til andre butikker, men nå når bestillingene begynte å renne inn fikk de nok kalde føtter. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Yesss! Rakk å bestille tidligere idag til 2713,-. For et kupp!!! Så lenge ordren er godkjent så kan de ikke forandre på prisen heller etter det jeg har lest på siden dems. Nå må jeg bare avbestille den forrige jeg hadde bestilt på mshop.no til 3941,-. Det er bra med penger spart. Det er helt klart noen som har gjort noe galt på både komplett.no og pcutstyr.no siden begge var 1200,- under prisen til mshop.no som som regel alltid er billigst. Det kan jo kanskje ha vært en gimmikk fra disse sin side for å teste vannet i forhold til andre butikker, men nå når bestillingene begynte å renne inn fikk de nok kalde føtter. DET gjorde jeg og Er så kjempe happy, i got it for 2700,- and they can`t do anytihing.. Lenke til kommentar
ImmerFx Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 æsj, jeg bestilte ikke! Så irriterende!!! Har jo ikke råd til å betale 4000, så da må jeg vente i evigheter til den kommer ned i rundt 2700 Lenke til kommentar
netsurfer060279 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ikke for å være gledesdreper, men jg sakser følgende fra Pcutstyr.no (fra pris-/leveringsbetingelser) : >Priser og levering > >Alle priser er oppgitt ink mva, eks frakt så sant at annet ikke er spesielt nevnt. Vi >tar forbehold om prisendringer, utsolgte varer og feil (i trykt meide, feil i >nettbutikk eller annen feil) uten ytterligere varsel. Ordre som allerede er lagt vil >bli effektuert til avtalt pris så sant ikke annen beskjed blir gitt. >Prisene er oppgitt i norske kroner (NOK) .... så da spørs d om de kan gi beskjed om at prisen var feil og allikevel ha sitt på d tørre...? Håper selvfølgelig at så ikke er tilfelle, all den tid jg også rakk å slenge inn en bestilling på under 3K PS. Noen som er eksperter på netthandel og kjøpslover her? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 æsj, jeg bestilte ikke! Så irriterende!!! Har jo ikke råd til å betale 4000, så da må jeg vente i evigheter til den kommer ned i rundt 2700 uff, too bad, var i tvil selv, helt til komplett satt opp, da fikk jeg mamma til og si ja ( pappa var ute i 5 min *thank god* ) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Får bare håpe du får det til den prisen.. de kan være ganske "sneaky", disse nettbutikkene... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Får bare håpe du får det til den prisen.. de kan være ganske "sneaky", disse nettbutikkene... den er godkjent, og den står fortsatt på 2800,- .. om de endrer, klager jeg max Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Får bare håpe du får det til den prisen.. de kan være ganske "sneaky", disse nettbutikkene... den er godkjent, og den står fortsatt på 2800,- .. om de endrer, klager jeg max Jeg tror vi bør ha en god sak hvis de prøver å forandre på priser og ordre de selv har godkjent med egne øyne, før de legger den til godkjentlista for nye ordre. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Får bare håpe du får det til den prisen.. de kan være ganske "sneaky", disse nettbutikkene... den er godkjent, og den står fortsatt på 2800,- .. om de endrer, klager jeg max Jeg tror vi bør ha en god sak hvis de prøver å forandre på priser og ordre de selv har godkjent med egne øyne, før de legger den til godkjentlista for nye ordre. jepp! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Det er først nå det virkelig frister og bestille denne telefonen Under 3k for en K700 er slett ikke værst!! Men har man penger til det... Endret 19. mai 2004 av jalleks Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det er først nå det virkelig frister og bestille denne telefonen Under 3k for en K700 er slett ikke værst!! Men har man penger til det... før det første, du får den ikke til undre 3k lenger.. Men jeg bestilte da prisen var oppgitt 2700, og den ble godkjent! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Nei, jeg fant ut av det nå jeg også. Heh... Prisguiden henger litt etter her på amobil ja Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Nei, jeg fant ut av det nå jeg også. Heh... Prisguiden henger litt etter her på amobil ja ja, synd du ikke bestilte i formiddag / ettermiddag som noen av oss andre heldigriser Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 si fra om dere faktisk får den for 2700 da.. isåfall ET KUPP!!! det er jo ca det samme som en lusen T630 idag!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Butikker har ikke rett til å ta forbehold om trykkfeil i følge kjøpsloven. Men, det som også står i loven, er at om det er snakk om en feilprising som er så åpenbar at det burde være innlysende for kjøper at dette er feil, eller at det fører til vesentlig tap for selger, så kan selger heve kontrakten (dvs nekte å selge deg telefonen). I dette tilfellet er det snakk om en grov feilprising som hadde ført til stort tap for butikken, og de kan dermed kreve å få avtalen hevet med loven i hånd Men om de er snille, så kan det hende de gir deg telefonen til innkjøpspris + moms f.eks. Dette har flere butikker gjort før ved feilprising, feks psdata. Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Er uenig i at dette er en feilprising som er så innlysende at det må være klart for kunden at den er feil. En pris på 270 kr er åpenbar feilprising, men med en pris på 2700 kr er det en helt anen sak. Kan ha vært et kampanjetilbud ell. Dersom de som bestilte og fikk ordren godkjent ikke får telefonene til 2700 kr så er det bare å gå videre med saken. Endret 19. mai 2004 av arne2002 Lenke til kommentar
Darriuss Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Noen som har snakket med folk som jobber i pcutstyr.no ? Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Bestilte den tidlig og fikk bekreftet prisen på k700 og de kan ikke sette opp prisen så de som har kjøpt den skal få den får 2795,- på pcutstyr.no står det: Betalingsbetingelser Du ser selv det totale beløpet i kassen før du bekrefter ditt kjøp, slik at du ikke får overraskelser når pakken ankommer deg. Avtalt beløp er det du betaler, ikke mer! Lenke til kommentar
[Tiger] Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Har bestilt på komplett. Fått ordrebekreftelse som det står total sum 2907,- m frakt. Sett litt rundt på komplett sin side så fant jeg denne: Det er ingen skjulte kostnader eller småordregebyr på Komplett, og du får full oversikt over alle kostnader før du bestiller. Prisene er oppgitt i norske kroner. Komplett endrer kontinuerlig prisene på produktene våre. Dette kan skyldes endringer i valutakurser eller nye priser fra produsentene. Prisendringer den ene eller andre veien påvirker ikke sendte bestillinger. Så fant jeg denne: Vi forbeholder oss retten til å avvike oppgitt leveringstid uten nærmere varsel. Eventuelle prisendringer som skjer etter bestillingstidspunkt får ikke tilbakevirkende kraft. Vi tar forbehold om mulige skrive-/trykkfeil. Men var det ikke en inne på forumet her som hadde snakket med de å fått bekreftet prisen? Har jobbet i butikk en liten stund, å vis vi oppga feil pris eller hadde priset feil så måtte vi bare selge varen til den prisen. Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg bestilte også telefonen på PCutstyr. Men jeg er enig i at det ikke er en åpenbar feilprising. Har ikke SE gitt utrykk for at prisen skulle bli ganske lav, siden telefonen er rettet mot ungdom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå