asaskel Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hei. har problemer med cd-brenneren, den vil ikke lese (registrere) noen som helst cd-plate. men det står at enheten fungerer som den skal. når jeg trykker "Brenn" på musikkprogramet får jeg beskjed om å sette inn en disk som er tom og rett format, men jeg har alltid brukt de samme cdene til å brenne på men nå vil de ikke....noen som vet hva dette kan være?hva gjør jeg?? asaskel Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Nummer en er å prøve noen andre brenne CD'er. Nummer to er å lete på Internett for å finne oppdaterte drivere og kanskje også firmware for brenneren. Sjekk produsentens hjemmeside. Nummer tre er å sjekke om brenneren fungerer i en annen maskin. Nummer fire er å se om garantien fremdeles gjelder, og eventuelt klage. Nummer fem - lykke til Endret 19. mai 2004 av WildOne Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg hadde samme problem. Det ordnet seg etter en restart av maskinen. Har du prøvd det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå