Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

TERRAbyte stor mailkonto?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg leste om at Google kommer til å gå å lese mailen din og se hva du skriver om, for så å bombe deg med reklame ut i fra interessene dine.

:no:

Og det tror du virkelig på? :wee:

Når jeg tenker meg om så tror jeg det var Itavisen's aprilspøk :p

Lenke til kommentar
8. Are there ads in Gmail?

There are no pop-ups or untargeted banner ads in Gmail. Like Google search results pages, Gmail does include relevant text ads on the right side of the page. The matching of ads to content is a completely automated process performed by computers. No humans read your email to target the ads, and no email content or other personally identifiable information is ever provided to advertisers.

Ads are matched using the same technology that powers the Google AdSense program, which already places targeted ads on thousands of sites across the web by quickly analyzing the content of pages and determining which ads are most relevant to them. Here's a sneak peek of how ads look in Gmail.

http://gmail.google.com/gmail/help/about.html#ads

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg leste om at Google kommer til å gå å lese mailen din og se hva du skriver om, for så å bombe deg med reklame ut i fra interessene dine.

Det tviler jeg på.

Se hva som står:

7. What about spam?

Google is committed to keeping unwanted messages out of your inbox. Gmail includes a sophisticated spam filter that we're continuing to improve. The Report Spam link in Gmail is a way for users to help with this effort. It removes spam from the inbox and sends valuable data to the Gmail team working on spam blocking.

Gleder meg til GMail kommer opp!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Ser ikke dette som en big deal egentilg.. det er jo kun snakk om søke gjennom dem for å plassere en reklame nederst i mailen (som så mange har fra før?). Jeg er slettes ikke for å få mailen min gjennomsøkt, men på slike gratismailer basert på reklame så kan jeg ikke si det er uventet eller overraskende. Så lenge de ikke samler opp en profil på en og kartlegger bevegelser synes jeg ikke det gjør så mye. Hvem vet.. kanskje hotmail gjør dette allerede idag uten å si noe?

Lenke til kommentar

Ser ikke dette som en big deal egentilg.. det er jo kun snakk om søke gjennom dem for å plassere en reklame nederst i mailen (som så mange har fra før?). Jeg er slettes ikke for å få mailen min gjennomsøkt, men på slike gratismailer basert på reklame så kan jeg ikke si det er uventet eller overraskende. Så lenge de ikke samler opp en profil på en og kartlegger bevegelser synes jeg ikke det gjør så mye. Hvem vet.. kanskje hotmail gjør dette allerede idag uten å si noe?

Ja, men jeg tror dette var en spøk fra Itavisen på 1. april.. men er ikke sikker.. først sa de dette, og så sa de at det ikke var sant, for så å si at det var det igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...