trondrk Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Leverte inn en harddisk på StartIT for at min Windows XP Home kan ikke lese Dynamic discs. Jeg brukte Windows XP Pro før. Han jeg snakte med der inne sa noe om at det er ikke garantert at det kan bli gjort - at noe kan krasje harddisken når han har kobla den til og skal sjekke innholdet. Stemmer dette? Kan det skje så lett? Jeg har hvertfall levert den inn i god tro. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 XP home støtter rett og slett ikke dynamiske disker... Windows XP Home Edition does not support dynamic disks. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg har vært borti noe lignende. Det skal gå å finne dataene i en annen windows XP Pro installasjon. Du kan ikke gjøre dynamisk disk tilbake til basic visst det har vært OS installert på den. MEN du kan koble den til en Windows XP maskin og kopiere dataene over til en annen disk for å så slette den dynamiske disken og gjøre den til basic. Innholdet kan krasje visst man har brukt de dynamiske diskene til RAID 0 (Raid 1 er ikke tilgjengelig i Windows XP pro på dette nivået). Visst du ikke har noe Raid på disken så bør det gå fint. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Off-topic Light: Men, hvorfor "nedgraderte" du fra Pro til Home? Lenke til kommentar
trondrk Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Off-topic Light:Men, hvorfor "nedgraderte" du fra Pro til Home? NextGentel som ba meg formatere harddisken min siden jeg hadde problemer med Internett linja mi, og han supporteren fant ikke noe feil på linja. Da jeg gjorde dette kjøpte jeg Home versjonen siden (trodde jeg hvertfall) tok mindre plass og han på StartIT spurte meg om 3 ting som Pro hadde om jeg trengte de 3 ekstra funksjonene og det gjorde jeg ikke. Uansett har installert Pro igjen og fikk reddet innholdet på harddisken. Ok, til deg som nevnte Raid. Nei, jeg har ikke brukt den til det, så da var jeg vel garantert til å lykkes? Ps! Jeg ringte NGT igjen og han supporteren jeg snakka med denne gangen løste problemet i en fei ved å oppgradere firmwaren på routeren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå