Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 -P800? (kan skaffe filmprogram til den) Hadde P800 tidligere, men var ikke fornøyd med skjermen. Mulig jeg er en smule sær på dette punktet, men slik er det nå. God skjerm er viktig! Men når kommer S700 da? Noen release-dato? P900 ?? S700 skal komme til jul eller noe.. K700 er vell kanskje godtatt ? Hvordan er P900-skjermen i forhold til P800-skjermen da? Er den mye bedre? Skjermen på telefonen jeg har nå, er jo bare fantastisk, men som sagt er knappene for tett/små. Kanskje jeg spør etter en telefon som ikke eksisterer. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 -P800? (kan skaffe filmprogram til den) Hadde P800 tidligere, men var ikke fornøyd med skjermen. Mulig jeg er en smule sær på dette punktet, men slik er det nå. God skjerm er viktig! Men når kommer S700 da? Noen release-dato? P900 ?? S700 skal komme til jul eller noe.. K700 er vell kanskje godtatt ? Hvordan er P900-skjermen i forhold til P800-skjermen da? Er den mye bedre? Skjermen på telefonen jeg har nå, er jo bare fantastisk, men som sagt er knappene for tett/små. Kanskje jeg spør etter en telefon som ikke eksisterer. høres sånn ut Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) *Lager seg en Photo-shop-drømme-telefon* EDIT: får ta meg en tur til byen i morgen, og få sjekket ut noen av forslagene deres! Takk for alle konstruktive og gode svar! Kom gjerne med fler forslag Endret 19. mai 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 *Lager seg en Photo-shop-drømme-telefon* Hehehe Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Må bare få legge til at jeg syns det er litt rart at produsentene ikke tenker på de med litt større hender enn 'normalen'. Føler meg litt sviktet Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Må bare få legge til at jeg syns det er litt rart at produsentene ikke tenker på de med litt større hender enn 'normalen'. Føler meg litt sviktet *kose på 3210* Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Sco0T: Har du noen erfaring med P900? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Må bare få legge til at jeg syns det er litt rart at produsentene ikke tenker på de med litt større hender enn 'normalen'. Føler meg litt sviktet *kose på 3210* 3210, ja... Den gamle jernhesten Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Må bare få legge til at jeg syns det er litt rart at produsentene ikke tenker på de med litt større hender enn 'normalen'. Føler meg litt sviktet *kose på 3210* 3210, ja... Den gamle jernhesten Den dør iaffal aldri, og skjermen er faktisk lesbar ;P Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Kanskje det er telefonen for meg, ja! Men antikke ting har en tendens til å være litt dyre Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Jeg surfet litt rundt, og kom over denne telefonen, med 262 000 farger på skjermen! En god skjerm verdsetter jeg svært høyt - tror dere dette er telefonen for meg? Husk fargene er ikke alt; pixlene er viktigere (hvor mange pixler pr. cm2) En stor skjerm som er god er bedre enn en liten skjerm som er über, for da vil du iallfall se noe - Angående p900: Du kan ta vekk tastaturet og få et virituelt tastatur som du betjener med stylusen (pennen) og/eller skriver ganske enkelt med stylusen (pennen) med et "bestemt alfabet, p*00 alfabetetet" (Det lærer du fort) p900 har en av de største og beste skjermene, men dette er ikke den største fordelen. For p*00 har symbian (p*00 = p900 og forgjengeren p800) Dette åpner for 3 partsprogrammvare og dette gir nesten uante muligheter for å se filmer, spille spill, word/excel, fjernkontroll, mere avanserte funksjoner med mere (ta en titt her for litt programmer til symbian) (6600, 7610, 9500,3650, 3660, sendo X, sx1 med flere har også symbian, men 60 series som har litt andre muligheter enn p*00. Merk: s700 har ikke symbian.) Itillegg har samtlige symbian telefoner mulighet for minnekort (p*00 har støtte for Memory stick, og alle nokiane og siemensene: multimediacard. MAsse minne med andre ord.... Du får plass til både musikk, filmer og dokumenter, alt du måtte trenge. Fortsatt lite plass? Kjøp flere minnekort ) Med all denne p*00 snakken lurer du vel litt på hva/hvor forskjellen ligger imellom p800 og p900. P800 er en "eldre modell" og p900 er etterfølgeren med visse forbedringer, fks. 65 000 fargersskjerm (men samme oppløsning), bedre kamera, bedre tastatur (mye mye mere solid ), bedre stylus (vil jeg si, den gamle var for tynn, men man kunne jo bare kjøpe en vanlig pda-stylus så det er et fett egentlig.), forbedringer i OS og FW og selvfølgelig en del bug fiksing. Endret 19. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg surfet litt rundt, og kom over denne telefonen, med 262 000 farger på skjermen! En god skjerm verdsetter jeg svært høyt - tror dere dette er telefonen for meg? Husk fargene er ikke alt; pixlene er viktigere (hvor mange pixler pr. cm2) En stor skjerm som er god er bedre enn en liten skjerm som er über, for da vil du iallfall se noe - Angående p900: Du kan ta vekk tastaturet og få et virituelt tastatur som du betjener med stylusen (pennen) og/eller skriver ganske enkelt med stylusen (pennen) med et "bestemt alfabet, p*00 alfabetetet" (Det lærer du fort) p900 har en av de største og beste skjermene, men dette er ikke den største fordelen. For p*00 har symbian (p*00 = p900 og forgjengeren p800) Dette åpner for 3 partsprogrammvare og dette gir nesten uante muligheter for å se filmer, spille spill, word/excel, fjernkontroll, mere avanserte funksjoner med mere (ta en titt her for litt programmer til symbian) (6600, 7610, 9500,3650, 3660, sendo X, sx1 med flere har også symbian, men 60 series som har litt andre muligheter enn p*00. Merk: s700 har ikke symbian.) Med all denne p*00 snakken lurer du vel litt på hva/hvor forskjellen ligger imellom p800 og p900. P800 er en "eldre modell" og p900 er etterfølgeren med visse forbedringer, fks. 65 000 fargersskjerm (men samme oppløsning), bedre kamera, bedre tastatur (mye mye mere solid ), bedre stylus (vil jeg si, den gamle var for tynn, men man kunne jo bare kjøpe en vanlig pda-stylus så det er et fett egentlig.), forbedringer i OS og FW og selvfølgelig en del bug fiksing. Tusen takk for et meget knusende - og overbevisende - innlegg! Som nevnt tidligere hadde jeg P800 før, men var ikke førnøyd med skjermen. Om P900 er så bra som du sier, blir nok dette min nye telefon. Tar meg mest sannsynlig en tur til sentrum i morgen, og får testet den ut! Nok en gang: Et kjempestort takk! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg har hørt noe snakk om at man kan koble til ekstrautstyr til telefonen, slik at den kan fungere som kartplotter. Stemmer dette? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Om jeg får spørre, hva var så fælt med skjærmen? -For lyssvak? -For liten? -Fargene sprakte? -Uskarp? - Det beste du kan gjøre er uansett å dra til en butikk og få sett på et par telefoner og sammenlikne de live (uansett om s700 ikke finnes på markede enda.) ediT: Svar på spørsmålet ovenfor: Ja, hvis det er GPS du tenker på (jeg tror det iallfall, ble litt usikker nå :S Skal skjekke...) Du kan iallfall fks. kjøpe til et IR tastatur (full qwerty, bare se på p800er.com) Endret 19. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Skjermen fungerte dårlig i sollys, og bildene ble uskarpe og fargene lite gode - i allefall på bilder. Skjermen var i allefall ikke for liten, men jeg ble litt skuffet når skjermen til langt billigere telefoner oppfører seg bedre. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) du kan jo få deg z600 den får du på www.mpx.no for 2252kr eller t630 for 2298kr på mpx Endret 19. mai 2004 av mobilfreek Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 du kan jo få deg z600 den får du på www.mpx.no for 2252kr eller t630 for 2298kr på mpx Da er min nåværende telefon minst like bra! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Det ble også fryktelig fort stygge riper i skjermen til P800 ;( Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 du kan jo få deg p900 for 5523kr på mpx.no Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Tar en tur i morgen og titter litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå