Gå til innhold

Hvilken mobil bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt å anskaffe meg ny mobiltelefon, ettersom jeg begynner å bli relativt lei av den forrige. Nedenfor har jeg satt opp en liten liste over ting jeg trenger, og ting som ikke er fullt så viktig.

Funksjoner

Dette må jeg ha!

-GPRS

-MMS

-WAP

-Kamera med opptaksfunksjon

-God skjerm

-Blåtann

-Gode og store taster - jeg har store hender! :thumbdown:

-Pent og funksjonelt design

-Mye lagringsplass/minne

Ting som ikke er fullt så viktig

-Pris

Størrelse - jeg liker å ha litt å ta i, en robust telefon med kvalitet.

-Merke

Om dere har noen gode forslag til hva slags telefon jeg bør kjøpe meg, hadde jeg vært meget takknemlig. Seriøse og konstruktive forlsag mottas med takk!

-Jarbra

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det ikke gjør noe at den er stor burde du gå for S700, den kommer sikkert til å virke gigantisk i forhold til E700 men skjermen er nok veldig god :thumbs:

OFF-T: RÅ mod du linker til i signatyren din, har lest igjennom alle 51 sidene på det forumet.. Og jeg er ikke HL fan :p Bare synes den ble utrolig stilig!

Lenke til kommentar

Hehe! Stilig den modden, ja :)

Personlig er jeg av den typen som liker litt røffe telefoner som tåler en støyt, fremfor små og 'stilige' telefoner. Funksjonalitet i designet er for meg veldig viktig... Plassering av knapper, etc.

Problemet med E700 er at knappene er for små, slik at jeg konstant trykker på flere knapper samtidig. Fingrene mine er godt over gjennomsnittet, og jeg har til og med problemer med å skrive på et vanlig QWERTY-tastatur, grunnet at knappene er for små.

Men som dere sier: Jeg tror jeg legger planene om ny telefon på is en liten stund, til jeg får tittet på noen tester o.l. av de nye telefonene som snart kommer på markedet.

Forresten, har noen bilde 7610?

Og hva med den nye 3G-telefonen til SE? Den er vel den mest fremtidsrettede telefonen av dem alle?

Får et lite pengeinnskudd midt i Juni, som jeg tenkte jeg skulle fått brukt litt av... Det er tross alt en fordel å kunne ringe med telefonen, uten å tenke på at man trykker på flere knapper samtidig. Dette er kanskje et luksusproblem i andres øyne, men... :ermm:

Jo, jeg har også tittet litt på P900. Selv om knappene på telefonen er små, er det god avstand mellom de. Noen som har noen erfaring med den ?

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar

Hvis du har så store fingre er vel ikke problemet at tastene er for små men at de sitter for tett? eller tar jeg helt feil? :dontgetit:

Hvis det er at de sitter for tett som er problemet må jo P900 være en knall telefon for deg.

Og den har GOD skjerm :thumbs:

Andre telefoner kan jo være for eksempel:

-(allerede nevnt men ok) 6600? (bob bob med tastene)

-P800? (kan skaffe filmprogram til den)

-Qtec 8080? har ikke testet den men ser ok ut.

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
Bilder fra amobil

Ser du disse bildene?

Nå ser jeg :) Den så veldig interessant ut

Hvis du har så store fingre er vel ikke problemet at tastene er for små men at de sitter for tett? eller tar jeg helt feil? 

Helt korrekt!

Vet ikke med SX1 kanskje...  Har du sett på den eller?

Utelukket! Har vært og tittet på den, men likte absolutt ikke tasteoppstillingen! Fysj! :no:

Lenke til kommentar

Hadde P800 tidligere, men var ikke fornøyd med skjermen. Mulig jeg er en smule sær på dette punktet, men slik er det nå. :yes:

God skjerm er viktig!

Men når kommer S700 da? Noen release-dato?

Lenke til kommentar

Hadde P800 tidligere, men var ikke fornøyd med skjermen. Mulig jeg er en smule sær på dette punktet, men slik er det nå. :yes:

God skjerm er viktig!

Men når kommer S700 da? Noen release-dato?

P900 :roll: ?? S700 skal komme til jul eller noe.. K700 er vell kanskje godtatt ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...