Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Hei Jeg har tenkt å anskaffe meg ny mobiltelefon, ettersom jeg begynner å bli relativt lei av den forrige. Nedenfor har jeg satt opp en liten liste over ting jeg trenger, og ting som ikke er fullt så viktig. Funksjoner Dette må jeg ha! -GPRS -MMS -WAP -Kamera med opptaksfunksjon -God skjerm -Blåtann -Gode og store taster - jeg har store hender! -Pent og funksjonelt design -Mye lagringsplass/minne Ting som ikke er fullt så viktig -Pris Størrelse - jeg liker å ha litt å ta i, en robust telefon med kvalitet. -Merke Om dere har noen gode forslag til hva slags telefon jeg bør kjøpe meg, hadde jeg vært meget takknemlig. Seriøse og konstruktive forlsag mottas med takk! -Jarbra Endret 19. mai 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
miXer Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Med disse kriteriene kan jeg anbefale nokia 6600. Dette er en robust og ganske stilig telefon med både det du trenger pluss masse annet. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Takk for et meget godt svar! Jeg tar meg nok en tur inom nærmeste forhandler i fremtiden, så da kan jeg jo ta en titt på den. Jeg er selvfølgelig åpen for fler forslag Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg surfet litt rundt, og kom over denne telefonen, med 262 000 farger på skjermen! En god skjerm verdsetter jeg svært høyt - tror dere dette er telefonen for meg? Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 den telefonen der har vel så å si det meste, eneste hakken er vel at det er en stund til den kommer. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Kan vel forsåvidt vente en liten stund. Sitter for øyeblikket med en Samsung SGH-E700; En helt grei telefon - har bare blitt litt lei... Vet du når den kommer? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 jeg synes du bør vente til juni/juli da kommer nokia 7610 en veldig fin telefon og har til og med 1 MP kamrea Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Men et av kriteriene var store taster, da synes jeg det er feil å anbefale 7610. Til og med jeg, med mine middels fingrer, har litt problemer med tastene på den. 6600 er nok det beste valget. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvis det ikke gjør noe at den er stor burde du gå for S700, den kommer sikkert til å virke gigantisk i forhold til E700 men skjermen er nok veldig god OFF-T: RÅ mod du linker til i signatyren din, har lest igjennom alle 51 sidene på det forumet.. Og jeg er ikke HL fan Bare synes den ble utrolig stilig! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Hehe! Stilig den modden, ja Personlig er jeg av den typen som liker litt røffe telefoner som tåler en støyt, fremfor små og 'stilige' telefoner. Funksjonalitet i designet er for meg veldig viktig... Plassering av knapper, etc. Problemet med E700 er at knappene er for små, slik at jeg konstant trykker på flere knapper samtidig. Fingrene mine er godt over gjennomsnittet, og jeg har til og med problemer med å skrive på et vanlig QWERTY-tastatur, grunnet at knappene er for små. Men som dere sier: Jeg tror jeg legger planene om ny telefon på is en liten stund, til jeg får tittet på noen tester o.l. av de nye telefonene som snart kommer på markedet. Forresten, har noen bilde 7610? Og hva med den nye 3G-telefonen til SE? Den er vel den mest fremtidsrettede telefonen av dem alle? Får et lite pengeinnskudd midt i Juni, som jeg tenkte jeg skulle fått brukt litt av... Det er tross alt en fordel å kunne ringe med telefonen, uten å tenke på at man trykker på flere knapper samtidig. Dette er kanskje et luksusproblem i andres øyne, men... Jo, jeg har også tittet litt på P900. Selv om knappene på telefonen er små, er det god avstand mellom de. Noen som har noen erfaring med den ? Endret 19. mai 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Nokia 7610 Her kan du lese litt og se bilder av Nokia 7610 Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Mulig det er meg det er noe galt med, men jeg fant ikke bilder av selve telefonen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Når jeg trykker på linken kommer jeg til nokia sin side og det er et stort bilde av ei dame som holder telefonen. Men jeg tror knappene blir for små for deg.. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Ja, damen ser jeg, men det er jo bare et bilde av baksiden på telefonen - som er helt lik alle andre Nokia-telefoner. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Bilder fra amobil Ser du disse bildene? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Hvis du har så store fingre er vel ikke problemet at tastene er for små men at de sitter for tett? eller tar jeg helt feil? Hvis det er at de sitter for tett som er problemet må jo P900 være en knall telefon for deg. Og den har GOD skjerm Andre telefoner kan jo være for eksempel: -(allerede nevnt men ok) 6600? (bob bob med tastene) -P800? (kan skaffe filmprogram til den) -Qtec 8080? har ikke testet den men ser ok ut. Endret 19. mai 2004 av SumSar Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hvis du vil vente en stund så bør du gå for S700 når den kommer ut da. Men hvis du skal ha en telefon nå, så er jo 6600 som nevnt før absolutt å anbefale da. Vet ikke med SX1 kanskje... Har du sett på den eller? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Bilder fra amobil Ser du disse bildene? Nå ser jeg Den så veldig interessant ut Hvis du har så store fingre er vel ikke problemet at tastene er for små men at de sitter for tett? eller tar jeg helt feil? Helt korrekt! Vet ikke med SX1 kanskje... Har du sett på den eller? Utelukket! Har vært og tittet på den, men likte absolutt ikke tasteoppstillingen! Fysj! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 -P800? (kan skaffe filmprogram til den) Hadde P800 tidligere, men var ikke fornøyd med skjermen. Mulig jeg er en smule sær på dette punktet, men slik er det nå. God skjerm er viktig! Men når kommer S700 da? Noen release-dato? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 -P800? (kan skaffe filmprogram til den) Hadde P800 tidligere, men var ikke fornøyd med skjermen. Mulig jeg er en smule sær på dette punktet, men slik er det nå. God skjerm er viktig! Men når kommer S700 da? Noen release-dato? P900 ?? S700 skal komme til jul eller noe.. K700 er vell kanskje godtatt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå