Papirpose Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Fra NextGenTel: "Jeg beklager å måtte meddele at det ikke foreligger noen planer om utbygging av sentralen du skal kobles opp imot pr. dags dato. Vi har utbyggingsplaner klare for årets 2 første kvartal. For ditt vedkommende vil vi evet. tidligst kunne tilby deg bredbånd mot slutten av året." _________________ Pentium 3 933MHz Abit BX133-RAID GeForce2 MX-400 :sad: 384mb PC133 SDRAM Aopen HQ45-tower (mangler bare plexi nå) Logitech Mouseman Dual Optical (Alle grafikk-kort mottas med takk) [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-04-09 18:19 ] Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Må jo gi fyren litt sympati da Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Nå må dere slutte å klage ass.. xDSL kommer antageligvis ikke til plassen min før om 5 år, hvis det noen gang gjør det.. forhåpentligvis flytter jeg til en plass med bredbånd da, men likevel.. _Dere_ får i hvert fall ADSL før dere pensjonerer dere! :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Flyttet til Internett og nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå