FamP Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Er det noen som har lykkes med dette, og i så fall, har personen noen gode tips? Får en viss kontakt ved at PC'en registrerer at telefonen er koblet til, den faller ut etter noen sekunder(telefonen kobler fra). Når det kobler til står det at den er koblet til lyd, eller noe slikt. Nokia PC Suite er også så langt til ingen nytte slik at jeg ikke får tatt backup eller andre overføringer av data. Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Får du det ikke til? Er det noe i veien med BCS Bluetooth USB? Jeg har tenkt meg å kjøpe en usb bluetooth slik jeg kan kommunisere med dataen og T630. Ville du anbefale BCS Bluetooth USB? Eller er det bare stress med den? Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er det noen som har lykkes med dette, og i så fall, har personen noen gode tips? Får en viss kontakt ved at PC'en registrerer at telefonen er koblet til, den faller ut etter noen sekunder(telefonen kobler fra). Når det kobler til står det at den er koblet til lyd, eller noe slikt. Nokia PC Suite er også så langt til ingen nytte slik at jeg ikke får tatt backup eller andre overføringer av data. Noen dager siden dette så du har kanskje fått det til ? Jeg bruker i alle fall denne kombinasjonen uten problemer. Har også lastet ned nyeste PC Suite fra Nokia. Kan vel ikke si at jeg har noen spesielt gode tips, men det er en fullt fungerende kombinasjon. Snakket med BCS og de nevnte at det skal være en ny versjon av widcom driveren rundt hjørnet som skal fjerne endel ustabilitet. Lenke til kommentar
FamP Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Hei der ja! Har lastet ned driveren fra BCS, samt Nokia Suite 6.1. Når jeg kobler til via telefonen kommer PC'en med beskjed om at en enhet er koblet til, men etter et par sekunder faller koblingen ut. Dette skjer da selvfølgelig etter at jeg først har skrevet inn "godkjennings-pinkode" Har prøvd på to forskjellige PC'er. Min vanlige + en helt ren PC fra jobben. Samme resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå