Gå til innhold

Anarchy Online skremmer vannet av meg..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke ta 6måneder, det kan være du blir skuffet, lei blir du ikke, men kanskje det tar alt for mye tid etter hvert. (skjedde med meg)

 

Dessuten er jeg litt redd for overlevelsen av AO, ikke mye, men litt.

Du blir overasket over at nesten alle inne i Rubi-Ka verdenen maser om hvor mye bedre warcraft/star wars/+4 til andre MMORPGS kommer til å bli enn AO

Men det hakke jeg noen tro på.

 

Vent til du har blitt sånn lvl 50-60 for du kjører for 6måneders avtalen.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-09 22:47, Corn skrev:

Du blir overasket over at nesten alle inne i Rubi-Ka verdenen maser om hvor mye bedre warcraft/star wars/+4 til andre MMORPGS kommer til å bli enn AO


Hva har WarCraft og Star Wars-spillene med MMORPG å gjøre?

Lenke til kommentar

Hva det har med MMORPG's å gjøre? Vel, begge spillene er nye mmogs under produksjon, kjenner ikke så mye til WoW, men Star Wars Galaxies er lagd av Verrant/Sony Online Entertainment, samme folka som lager EverQuest, som forøvrig er det desidert største og mest utbredte MMORPG til dags dato, Anarchy Online er lillebror i den sammenhengen. Ikke det alså, Anarchy er et godt spill, men veldig lite high end content, eller content jevnt over, hehe. Men men, det er tross alt bare et år gammelt, EQ har jo vært under konstant utvikling i over 3 år, så¨det er nok ikke så rart at funcom ligger litt etter.

 

Uansett, Star Wars Galaxies er produsert av et selskap med lang erfaring innen sjangeren, og screenshots og diverse offisielle faq'er virker temmelig lovende.

 

 

Ever

60th Warlock

Torvonnilous Server

Lenke til kommentar

Hva, vet ikke en som arbeider i Gamer.no det?! Skam på seg!

 

 

World of Warcraft for eksempel, kommende MMORPG fra blizzard: http://www.blizzard.com/WoW/ns/

Stooor tittel!

 

Skal se om jeg kan redigere inn en link til Star wars saken også

 

Vel, noen kom meg i forkjøpet. Galaxies var det det het ja. By the way, sjekk screensene til World of Warcraft, de ser feete ut da!

 

[ Denne Melding var redigert av: Corn på 2002-04-09 23:13 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-09 23:07, Corn skrev:

World of Warcraft for eksempel, kommende MMORPG fra blizzard:

Stooor tittel!


Det stemmer, WoW blir stort tror jeg (fin shortname for tittelen hvis den slår ann forresten). Men jeg trodde du snakket i ørska og mente WarCraft 1,2 og 3. Star Wars Galaxies ser også utvilsomt fett ut. Hvorfor i huleste husket jeg ikke på det? Beklager. :smile:

Lenke til kommentar

Vel, du for nok du aldri spillt et mmorpg med det første. Men jeg håper nå som det kommer så svimla mange mmorpgs på rad at det kommer konkuranse, men du må huske på hvor ufattelig dyrt det må være med all suport, serversaker, linjekapasitet og ikke minst patchene man må gi ut for å lage et godt sånnt spill. Så gratis blir det nok aldri :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...