DementedAlbino Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Ser at jeg må skaffe meg en veske til kameraet mitt for at det ikke skal bli unødvendig slitasje på kameraet. Jeg har ett coolpix 3200, så må ha en veske som ikke blir for stor, men likevel har plass til ekstra minnekort og batteri. Fint med noen anbefalinger, og må ikke koste for mye. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 sjekk ut lowepro sine f.eks. ligger et sted mellom 100 og 200 kr for polstret / (delvis) vannavstøtende veske, kommer i mange størrelser, så det er bare å ta med seg kameraet i butikken og prøve ut. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 kjøp originalveske på ebay.com for en slikk og ingen ting: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...3816768453&rd=1 Eller: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...3816578745&rd=1 Lenke til kommentar
neste_nybegynner Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Claes Ohlson har også rimelige vesker (klikk på kameravesker under kategorier). Lenke til kommentar
FredJ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ikke kjøp billigste type uten polstring. Jeg hadde et Nikon Coolpix i en upolstret veske fra Hama. Vesken med kameraet gikk i bakken, og det var det ... Klok av skade har jeg nå kjøpt en skikkelig veske i D-Res serien fra Lowepro til mitt nye kamera. Vesken har god polstring og egen "regnfrakk" som kan trekkes over. Vesken er konstruert for digitale kamera med antistatiske lommer for minnekort og god plass til ekstra batterier og annet. Hvis du går inn på www.lowepro.com kan du også se en tabell over hvilke vesker som passer til den enkelte kameramodell. For ditt Coolpix 3200 skulle en passende veske fra Japan photo ligge på noen hundrelapper. Fredrik Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Veskene fra lowerpro har jo ikke egen lomme beregnet til ekstra AA batteri, så da ender det med at de ligger løst oppi sammen med kameraet, noen som er utrolig lite praktisk. Japan Photo er i tillegg 100 kr dyrere på Lowepro D-res 10 AW enn hva foto knudsen er. Får ta med meg kameraet en dag til butikken å se hvordan kameraet ligger i vesken sammen med minnekort og batteri. Endret 22. mai 2004 av svortevik Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Veskene fra lowerpro har jo ikke egen lomme beregnet til ekstra AA batteri, så da ender det med at de ligger løst oppi sammen med kameraet, noen som er utrolig lite praktisk. ? Min D-Res 10AW har i allefall ekstra lommer. som du ser av bildet: På venstre side er det plass til 2 AA batterier. I nettinglommen er det plass til minnekort. Foran nettinglommen og mot bunnen er det plass til ytterligere 2 AA batterier. Ellers så er det også plass til mitt Canon A40, som ikke er noen "småtass" av størrelse i dag. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Ser på hjemmesiden til lowerpro at D-res 8S er den som vil passe best til mitt kamera, men etter en liten ringerunde til diverse fotobutikker sies det at den er for liten og at der ikke er noen vesker fra lowerpro som er beregnet til coopix 3200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå