Gå til innhold

Ninja Gaiden XBOX - Han's Bar

BoRsE

Anbefalte innlegg

Hvor, ved clock toweret (Mission 4) er innbydelsen til Han's Bar?

Rett uten for han's bar så er det en lang bakgård hvor det er en golden scarab.

på veggen før du går inn der kommer en messenger pil og der står det at det er en mørk bakgård der messengern har gjemt ett våpen til deg... noen funnet det våpene? Det kan jo ikke være de ninchaku sakene fordi de fant man lenge før man leste messenger pilen ved hans bar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der du fant den pila som beskrev det nye våpenet ,som ligger i en bakgård men det er bare en ninja som kan komme ditt er faktisk der du skal starte.

SE se opp på veggen da ser du 2 blå streker, samme er det på veggen ved siden av og neste vegg osv

Poenget er at du skal løpe langs den første veggen så hoppe til neste og så til neste og til slutt kommer du opp på en hylle lengst inne i bakgården, du skal lissom løpe mellom de 2 blå strekene på alle veggene.

Jeg fant biletten til "hans bar" ved å snakke med han "gammer`n" i "gift"

shop(han man kjøper ting fra og som kan oppgradere våpenet ditt osv).

Lenke til kommentar
Der du fant den pila som beskrev det nye våpenet ,som ligger i en bakgård men det er bare en ninja som kan komme ditt er faktisk der du skal starte.

SE se opp på veggen da ser du 2 blå streker, samme er det på veggen ved siden av og neste vegg osv

Poenget er at du skal løpe langs den første veggen så hoppe til neste og så til neste og til slutt kommer du opp på en hylle lengst inne i bakgården, du skal lissom løpe mellom de 2 blå strekene på alle veggene.

Jeg fant biletten til "hans bar" ved å snakke med han "gammer`n" i "gift"

shop(han man kjøper ting fra og som kan oppgradere våpenet ditt osv).

Ok.. jeg prøvde å trykke interact på mannen i gift shoppen, etter å ha lest reklame plakaten. Men da kom butikken opp... Skal jeg kjøpe ? eller trykk talk eller hvaaa+??? :D

DIGGER NINJA GAIDEN! :love:

Lenke til kommentar

husker ikke helt om jeg kjøpte noe eller oppgraderte noe , ett eller annet gjorde jeg hos han får å få den biletten, men det er jo et save point rett rundt gjørnet så da er det bare og save først og prøve litt forskjellige metoder ikke sant.

Fikk du henta det spesial våpenet inne i smuget eller?

Ellers så henviser jeg til gamefaqs.com der er det guider til alle spill

Endret av redflame
Lenke til kommentar
husker ikke helt om jeg kjøpte noe eller oppgraderte noe , ett eller annet gjorde jeg hos han får å få den biletten, men det er jo et save point rett rundt gjørnet så da er det bare og save først og prøve litt forskjellige metoder ikke sant.

Fikk du henta det spesial våpenet inne i smuget eller?

Ellers så henviser jeg til gamefaqs.com der er det guider til alle spill

ja klarte det :D fett å se den xboxen der inni hjørne sammen med den store shuriken, Fikk lattis!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...