UUnreal Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har fått noen ogg filer med musikk jeg skal ha til mp3. Noen som vet om noen greie konverteringsprogrammer jeg kan bruke til dette? Hvis programmet støtter konvertering fra: *.s3m og *.mod til mp3 i tillegg så er det ett pluss. Lenke til kommentar
Steinkaare Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 her er et program som konverterer fra ogg til mp3 ACE-HIGH MP3 WAV WMA OGG Converter 1.70 kan konvertere disse: * Convert MP3 to WAV * Convert WAV to MP3 * Convert MP3 to WMA * Convert WMA to MP3 * Convert WAV to WMA * Convert WMA to WAV * Convert MP3 to OGG * Convert OGG to MP3 * Convert WMA to OGG * Convert OGG to WMA * Convert WAV to OGG * Convert OGG to WAV http://www.mp3towma.com vet ikke sikkert om linken funker, men det er et enkelt program som funker helt greit Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Takker skal se om virker. Skal rippe musikken til Unreal Tournament 2004. De er lagret med ogg, det spiller desverre ikke mp3 spilleren min. Funka! Takk takk. Endret 19. mai 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå