Gå til innhold

Hva kan jeg få for denne?


Anbefalte innlegg

Har tenk å selge denne. ca 1 år gammel

Er litt usikker hva jeg skal ta for denne, noen tips?

 

Ny pris var ca 16.000.-

 

 

FUJITSU SIEMENS

2,40 gigahertz Intel Pentium 4

MOBILITY RADEON 9000

512 Ram

Windows XP

Pent brukt

Selges med div. programvare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å være negativ, men synes det er litt unødvendig med alle "hva kan jeg få for denne" postene som har dukket opp i det siste. Dette hører bedre hjemme på bruktmarkedet. Istedet for å foreslå konkret pris kan man jo bare be om bud. Det er tross alt etterspørsel som avgjør prisen. Det blir derfor litt meningsløst med prisforslag fra folk som ikke vil kjøpe den uansett.

Lenke til kommentar
Ikke for å være negativ, men synes det er litt unødvendig med alle "hva kan jeg få for denne" postene som har dukket opp i det siste. Dette hører bedre hjemme på bruktmarkedet. Istedet for å foreslå konkret pris kan man jo bare be om bud. Det er tross alt  etterspørsel som avgjør prisen. Det blir derfor litt meningsløst med prisforslag fra folk som ikke vil kjøpe den uansett.

Say no more, say no more :thumbup:

Lenke til kommentar

Det hører kanskje ikke helt hjemme her, men så er det ikke en overflod av slike poster så det spiller ikke så stor rolle for meg ihvertfall at noen spør om det.

 

Men til det andre punktet ditt, det stemmer at det er tilbud og etterspørsel som gjelder ved bruktkjøp, men det er nå interessant for selger å se hva pc-en er verdt slik at han ikke aksepterer lave bud og heller venter med å selge.

Lenke til kommentar

På det åpne marked er en gjenstand verdt akkurat så mye som noen til enhver tid er villig til å gi for den. Når det i tillegg dreier seg om bruktvarer innen et felt som er i rivende utvikling, blir prisen enda mer uforutsigbar. Jeg hadde ikke stolt på andre målestokker enn konkrete tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...