Gå til innhold

Gode Strategi Spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det første Red Alert er jo mye tøffere enn 2'ern.. ;)

Hva 2rn angår vet jeg ikke helt, men 1'rn er et av de beste strategi spillene jeg har spilt. :)

Red Alert var helt ufattelig når det kom ut. Testa det her om dagen og jeg fikk vondt i øynene pga den forferdelige grafikken. Ikke til å anbefale i det hele tatt fordi grafikken er alt for dårlig. C&C 2: Tiberian Sun har godkjent grafikk, men er ikke så bra. Så da er Red Alert 2 neste :)

Lenke til kommentar
Red Alert var helt ufattelig når det kom ut. Testa det her om dagen og jeg fikk vondt i øynene pga den forferdelige grafikken. Ikke til å anbefale i det hele tatt fordi grafikken er alt for dårlig.

Kudos down, boy. Kudos way down. :nei:

que?

Kudos? Sånn som på Project Gotham Racing 2? Hmmm

Lenke til kommentar
Det første Red Alert er jo mye tøffere enn 2'ern.. ;)

Hva 2rn angår vet jeg ikke helt, men 1'rn er et av de beste strategi spillene jeg har spilt. :)

Red Alert var helt ufattelig når det kom ut. Testa det her om dagen og jeg fikk vondt i øynene pga den forferdelige grafikken. Ikke til å anbefale i det hele tatt fordi grafikken er alt for dårlig. C&C 2: Tiberian Sun har godkjent grafikk, men er ikke så bra. Så da er Red Alert 2 neste :)

men altså.. alle vet jo at det er gamle C&C som duger! slår Red Alert ned i støvlene ;)

er ikke grafikken som betyr noe vet du.

og tiberian sun er btw det verste i hele serien.

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar

Heisann, jeg bruker å spille Generals: Zero Hour :D , det synes jeg er bra, det er ikke så mye sci-fi i forhold til Red Alert 2. Men det er jo veldig vanskelig :blush:

Men Red Alert 1 er mest realistisk av 1 å 2

- notalive

Endret av notalive
Lenke til kommentar

De beste strategi spillene evahh er:

1. Age of Empires 2- The age of Kings

2. Starcraft

3. Total anhilation (hvis du ikke er opptatt av grafikk)

Spiller alle sammen fortsatt :yes:

Og alle disse spillene er uten den BILLIGE ZOOM EFFEKTEN :realmad:

Den liker vi ikke!

Lenke til kommentar
Vent på Rome-Total War, kommer til høsten, og for å slå ihjel tid, Medieval-Total War

Det blir heftig :dribble:

Liker ikke helt å kommandere 100000000 units ut i krig. Synes det er mye fetere med en hissig Mammoth Tank eller to som knuser halve jordkloden :)

Lenke til kommentar
Vent på Rome-Total War, kommer til høsten, og for å slå ihjel tid, Medieval-Total War

Det blir heftig :dribble:

Liker ikke helt å kommandere 100000000 units ut i krig. Synes det er mye fetere med en hissig Mammoth Tank eller to som knuser halve jordkloden :)

Lenke til kommentar

Selv er jeg tilhenger av turn based strategispill. Civilization, Space Empires og

Heroes of Might and Magic seriene er glimrende hvis en vil nyte en kopp

kaffe og vurdere sitt neste trekk...

Sanntidsspill egner seg best i nettverk etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...