Jakartabebopp Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 vel, strategi er en vid sjanger så sier jeg: Jagged Alliance-spillene! (And if that doesn't tickle your fancy: ) StarCraft Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 Det første Red Alert er jo mye tøffere enn 2'ern.. Hva 2rn angår vet jeg ikke helt, men 1'rn er et av de beste strategi spillene jeg har spilt. Red Alert var helt ufattelig når det kom ut. Testa det her om dagen og jeg fikk vondt i øynene pga den forferdelige grafikken. Ikke til å anbefale i det hele tatt fordi grafikken er alt for dårlig. C&C 2: Tiberian Sun har godkjent grafikk, men er ikke så bra. Så da er Red Alert 2 neste Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Red Alert var helt ufattelig når det kom ut. Testa det her om dagen og jeg fikk vondt i øynene pga den forferdelige grafikken. Ikke til å anbefale i det hele tatt fordi grafikken er alt for dårlig. Kudos down, boy. Kudos way down. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Sjekk ut Perimeter..kom vel i sjappa i dag eller noe..synes det virker lovende http://www.codemasters.com/perimeter Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Red Alert var helt ufattelig når det kom ut. Testa det her om dagen og jeg fikk vondt i øynene pga den forferdelige grafikken. Ikke til å anbefale i det hele tatt fordi grafikken er alt for dårlig. Kudos down, boy. Kudos way down. que? Kudos? Sånn som på Project Gotham Racing 2? Hmmm Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Vent på Rome-Total War, kommer til høsten, og for å slå ihjel tid, Medieval-Total War Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Det første Red Alert er jo mye tøffere enn 2'ern.. Hva 2rn angår vet jeg ikke helt, men 1'rn er et av de beste strategi spillene jeg har spilt. Red Alert var helt ufattelig når det kom ut. Testa det her om dagen og jeg fikk vondt i øynene pga den forferdelige grafikken. Ikke til å anbefale i det hele tatt fordi grafikken er alt for dårlig. C&C 2: Tiberian Sun har godkjent grafikk, men er ikke så bra. Så da er Red Alert 2 neste men altså.. alle vet jo at det er gamle C&C som duger! slår Red Alert ned i støvlene er ikke grafikken som betyr noe vet du. og tiberian sun er btw det verste i hele serien. Endret 23. mai 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
notalive Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Heisann, jeg bruker å spille Generals: Zero Hour , det synes jeg er bra, det er ikke så mye sci-fi i forhold til Red Alert 2. Men det er jo veldig vanskelig Men Red Alert 1 er mest realistisk av 1 å 2 - notalive Endret 23. mai 2004 av notalive Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 De beste strategi spillene evahh er: 1. Age of Empires 2- The age of Kings 2. Starcraft 3. Total anhilation (hvis du ikke er opptatt av grafikk) Spiller alle sammen fortsatt Og alle disse spillene er uten den BILLIGE ZOOM EFFEKTEN Den liker vi ikke! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 digger ra2...synd westwood ble kjøpt opp...zero hour ser fett ut..spiller mye generals nå, men må spille på dårligste grafikk innstilling. men blir jo litt nostalgisk av det da! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Vent på Rome-Total War, kommer til høsten, og for å slå ihjel tid, Medieval-Total War Det blir heftig Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Sjekk ut Perimeter..kom vel i sjappa i dag eller noe..synes det virker lovende http://www.codemasters.com/perimeter ja tror dette kan bli et knallbra spill Ser lovende ut Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Medieval: total war er absolutt verdt å spille. ellers er jo kongen over alle strategispill civilization edit: lefi Endret 24. mai 2004 av kakk Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Også Cossacks er et bra strategi spill Det er en del expansionspack's til det da! Endret 24. mai 2004 av Alderon Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Vent på Rome-Total War, kommer til høsten, og for å slå ihjel tid, Medieval-Total War Det blir heftig Liker ikke helt å kommandere 100000000 units ut i krig. Synes det er mye fetere med en hissig Mammoth Tank eller to som knuser halve jordkloden Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Vent på Rome-Total War, kommer til høsten, og for å slå ihjel tid, Medieval-Total War Det blir heftig Liker ikke helt å kommandere 100000000 units ut i krig. Synes det er mye fetere med en hissig Mammoth Tank eller to som knuser halve jordkloden Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Syntes at Homeworld 1 og 2 er glimmrende. enig Lenke til kommentar
gspr Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Civilization-serien stiller i en klasse for seg. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Age of mythology er bra. Det er bedre enn AOE synest jeg Prøv det. Ellers er det mange gode strategi spill. Risk er vel et strategispill tror jeg. Det er fra et gammelt brettspill. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Selv er jeg tilhenger av turn based strategispill. Civilization, Space Empires og Heroes of Might and Magic seriene er glimrende hvis en vil nyte en kopp kaffe og vurdere sitt neste trekk... Sanntidsspill egner seg best i nettverk etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå