MorenDin Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Er det noen som har noen bra strategi spill å anbefale? Ikke Warcraft og Generals.... og heller ikke Rise of Nations eller Age om Empires. Ekke så mange gode stragegi spill igjen nå... eller? Lenke til kommentar
slash Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det spørs hvor langt tilbake i tid du vil gå. Starcraft begynner å dra på årene, men har fremdeles stor underholdningsverdi, og er angivelig det best balanserte strategispillet i historien. og om du har generals så bør du sjekke ut et par av de mange moddene som finnes rundtomkring. Blitzkrieg er f. eks verdt å nevne. Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 er vel egentlig ikke så lysten på å spille starcraft for det begynner å ta litt på årene ja. Hva heter det Ringnes Herre strategi spillet som er under utvikling, det skal vist faktisk være veldig bra har jeg hørt. Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Blitzkrieg til Generals ser fett ut. Laster det ned nå takk for tipset. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Smaken er selvfølgelig som baken etc, men det kom et strategi-spill for 2 - 3 år siden med navn Empire Earth. Etter min mening er det noe av det beste som er laget, og jeg mener jeg har sett Gold Ed på Elkjøp for 149,- Det kan minne litt om Age of Empires, men grafikk og gameplay er bedre, samt at alt utstyret i de forskjellige epokene gir bakoversveis. Et litt spesielt et er også Earth 2105 (husker ikke helt navnet), men gir også en bra opplevelse. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hva så om Starcraft er gammelt? Det er Det Beste StrategiSpillet Noensinne uansett. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hva så om Starcraft er gammelt? Det er Det Beste StrategiSpillet Noensinne uansett. Starcraft er virkelig å anbefale, spiller det enda. Ellers så er jo Empire Earth, settlers, Spellforce og Age of mythologi noen alternativ. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Test Spellforce - BAM! You won't know what hit you. Kommer til å lime deg til skjermen i utallige timer - spesielt hvis du liker RPG-elementer i tillegg. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Combat Mission-serien är väl mer taktik än strategi, men i mitt tycke klart bättre än *Craft-serien. Airborne Assault är en annan höjdare, med superb AI. /Olle Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Red Alert 2: Yuri's Revenge er fortsatt genialt.. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Startcraft er ut !!! Ok, min gode mann, fint at jeg så denne threaden .... Her skal du få en liste over RTS spill du BØR få tak i, hmm, vi tar en topp 10 Helt random hva som er 1, ikke etter hvilke som er best.. 1. Empires Dawn of the Modern World (www.empiresrts.com) 2. Lord of the Rings - Battle for Middle Earth (www.ea.com eller noe) 3. Age of Mythology (www.aom.heavengames.com, finner mest der) 4. Warcraft / Generals 5. 0ad (www.wildfiregames.com/0ad) 6. TLA (www.wildfiregames.com/tla) (Disse to er en stund til kommer, med er freeware) 7. Praetorians (Dette spillet ble forlatt av Pyrom, og Eidos, men communityet har greid å hacke de cryptede filene, og det er modder og map editorer på vei , vanker på forumet til den største moddens forum, si ifra om du vil ha URL ) 8. Empire Earth (www.empireearth.com) !!2-eren er PÅ VEI!! 9. War of the Ring ?? nja, suger forresten 10. Warrior Kings battles ... !! Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Syntes at Homeworld 1 og 2 er glimmrende. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Red Alert 2 er eit bra strategispel! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det første Red Alert er jo mye tøffere enn 2'ern.. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Red Alert 2 Herjjeg!!! :thumup: Ellers liker jeg Rise of nations meget godt!! Herjer i MP Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det første Red Alert er jo mye tøffere enn 2'ern.. Hva 2rn angår vet jeg ikke helt, men 1'rn er et av de beste strategi spillene jeg har spilt. Anbefales på det sterkeste. Ellers er "Generals" artig på lan. Lenke til kommentar
insider Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Teste Rise of nations + expansion ! Råss spill Lenke til kommentar
Janster Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg vil bare nevne at det FETESTE rts noensinne laget er og blir Total Annihilation, som det finnes et utall mods til og ymse. Jeg tror Akers Mic har commanders pack og som har alle 3 spillene i serien i en boks. Last ned Final Frontier rommodulen, og du kan spille med superdigre romskip i kamp. Vi hadde en 5 spiller runde på det... Og spille klarer fortsatt!! og få moderne pc'er til å slite på store nok kart Janster Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Civilization? Alpha Centauri? Etherlords? (??) Ground Control? Lords of Everquest? Stronghold? Tenkte på noen flere spill, men glemte det når jeg kom ned til "Hurtigsvar" :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå