Gå til innhold

Gode Strategi Spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs hvor langt tilbake i tid du vil gå. Starcraft begynner å dra på årene, men har fremdeles stor underholdningsverdi, og er angivelig det best balanserte strategispillet i historien.

og om du har generals så bør du sjekke ut et par av de mange moddene som finnes rundtomkring. Blitzkrieg er f. eks verdt å nevne.

Lenke til kommentar

er vel egentlig ikke så lysten på å spille starcraft for det begynner å ta litt på årene ja. Hva heter det Ringnes Herre strategi spillet som er under utvikling, det skal vist faktisk være veldig bra har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Smaken er selvfølgelig som baken etc, men det kom et strategi-spill for 2 - 3 år siden med navn Empire Earth. Etter min mening er det noe av det beste som er laget, og jeg mener jeg har sett Gold Ed på Elkjøp for 149,-

Det kan minne litt om Age of Empires, men grafikk og gameplay er bedre, samt at alt utstyret i de forskjellige epokene gir bakoversveis.

Et litt spesielt et er også Earth 2105 (husker ikke helt navnet), men gir også en bra opplevelse.

Lenke til kommentar
Hva så om Starcraft er gammelt? Det er Det Beste StrategiSpillet Noensinne uansett.

Starcraft er virkelig å anbefale, spiller det enda.

Ellers så er jo Empire Earth, settlers, Spellforce og Age of mythologi noen alternativ.

Lenke til kommentar

Startcraft er ut !!!

Ok, min gode mann, fint at jeg så denne threaden ....

Her skal du få en liste over RTS spill du BØR få tak i, hmm, vi tar en topp 10 :D

Helt random hva som er 1, ikke etter hvilke som er best.. :D

1. Empires Dawn of the Modern World (www.empiresrts.com)

2. Lord of the Rings - Battle for Middle Earth (www.ea.com eller noe)

3. Age of Mythology (www.aom.heavengames.com, finner mest der)

4. Warcraft / Generals

5. 0ad (www.wildfiregames.com/0ad)

6. TLA (www.wildfiregames.com/tla) (Disse to er en stund til kommer, med er freeware)

7. Praetorians (Dette spillet ble forlatt av Pyrom, og Eidos, men communityet har greid å hacke de cryptede filene, og det er modder og map editorer på vei ;), vanker på forumet til den største moddens forum, si ifra om du vil ha URL :D )

8. Empire Earth (www.empireearth.com) !!2-eren er PÅ VEI!!

9. War of the Ring ?? nja, suger forresten :D

10. Warrior Kings battles ... :D !!

Lenke til kommentar

Jeg vil bare nevne at det FETESTE rts noensinne laget er og blir Total Annihilation, som det finnes et utall mods til og ymse. Jeg tror Akers Mic har commanders pack og som har alle 3 spillene i serien i en boks. Last ned Final Frontier rommodulen, og du kan spille med superdigre romskip i kamp.

Vi hadde en 5 spiller runde på det...

Og spille klarer fortsatt!! og få moderne pc'er til å slite på store nok kart ;)

Janster

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...