Purify Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Herregud! Nå nettopp fikk jeg den søteste mailen noensinne, der det sto: Congratulations!! You are the lucky winner of something every Met Club member covets - the meet and greet pass!You have won one pass for the show on May 26 Copenhagen, DEN Parken. Sinnsykt! Jeg skal få treffe James og gutta! Tror det ikke selv ennå. Forøvrig tror jeg at jeg vekte halve nabolaget. Mamma ble i alle fall ikke glad. Endret 19. mai 2004 av Purify Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) *missunne! fint for deg da! Endret 19. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 *gå og henge meg fordi jeg også vil det* *håpe det er noen som driver phishing..* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Høh? Fikk du bare denne mailen, helt uten videre? Da lukter det litt SPAM alà "Lottery" greier. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Gratulerer! Kan du gjemme meg i en sekk, og ta den med inn, sånn at jeg og får være med? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Høh? Fikk du bare denne mailen, helt uten videre? Da lukter det litt SPAM alà "Lottery" greier. http://www.metclub.com/ Det står nevnt "met Club" i mailen da.. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 han fikk den antagelig fra Metclub? Hadde vært sinsykt kult å vært backstage! /me wants Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå