Ace Rimmer Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har veldig lyst til å anskaffe LCD monitor snart og pensjonere min gode gamle 19" CRT. Samsungs 17" 173T virker som et veldig bra valg, men nå ser jeg at komplett selger en 19" LCD til omtrent samme pris. Jeg kan ikke finne noe særlig info om Medion skjermen. Er det noen her som vet om den er bra? Bruker maskina til surfing og litt spilling (Far Cry, Joint Operations)... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Tror den samsung skjermen er å foretrekke til spilling. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 det er 2 ting som taler for samsung i denne sammenlikningen. 1) 17" skjermer har en oppløsning som sitter helt perfekt diverse at oppløsningen ikke er "strukket" over noen tommer. 17 er vel nærmest bevist bedre i spillbruk, ta en titt på "Den Store LCD testen" for å sette deg litt inn i hvordan 17" og 19" lcd skjermer oppfører seg i spill og diverse. 2) Det er vel ingen hemlighet at Samsung lager noen av de beste (og stiligste) lcd skjermene , mens medion er et "lav pris" produkt. Jeg ville ha valgt 17 samsungen, men det "kan" være argumenter som taler til fordel for de 19" på Medion skjermen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg har 19" til test, og ser ingen grunn til at du skal velge denne forran 173T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå